Gå til innhold

Fortell hva barna dine heter, så skal jeg fortelle om du er ung eller gammel, og med eller uten utdanning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mina og Louise

 

Du er i slutten av 20-årene. Du er søt og prektig og har 3-årig høyskole utdanning.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Silje Andrèa

Grete Julie

Ingrid Elisa

 

Du har passert 40 år. Bor på bygda. Er hjelpepleier eller lignende.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eva Sophie og Anton Oliver

 

Du har valgt tradisjonelt, men "spritet" opp navna ved å legge til et fjolle-navn bak hvert av dem. Trekker derfor konklusjonen at du er ung uten utdanning og du bor på bygda.

 

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malika, Sofian og Khadija...

 

Antar at du ikke er norsk, så da vet jeg ikke rett og slett:) Da har jeg ikke nok kunnskap til å underbygge eventuelle fordommer.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viljar og Eira

 

Du er en kunstnerisk type på rundt 30 år. Du har høyere utdanning. Kanskje du jobber med kultur? Eller innen psykiatrien?

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selma

 

Du hiver deg på alle motebølgene som kommer, og velger navn utfra det du liker her og nå, uten å tenke på om dette er et navn du vil like i fremtiden. Du er ung uten utdanning.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Johnny

 

Jeg velger å tro at du tuller for å se hva jeg svarer, for dette er ikke et navn jeg trodde noen ville velge i dag. Om du ikke tuller tror jeg du har passert 40 og er uten høyere utdanning.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel

 

er et navn som kan velges av mange ulike typer mennesker. Når navnet brukes alene vitner det om en person som har høyere utdanning, er rundt 30 år og som er traust og upåvirket av motesvinginger.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian og Else

 

Du er rundt 30 år og lever i et urbant miljø. Du fanger opp de siste trendene, er selvbevisst og har god økonomi. Du har høyere utdanning og bor sannsynligvis i Oslo.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårinn og Vegar

 

Du er i midten av 30-årene og har høyere utdanning. Du er romantisk og opptatt av samfunn, kultur, blomster osv.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...