Gå til innhold

Fortell hva barna dine heter, så skal jeg fortelle om du er ung eller gammel, og med eller uten utdanning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Miriam og Adrian her - jeg er passert 30, var 25 med førstemann. Navne-kombinasjonene har blitt til slik pga pappaen har ønsket det ene navnet, og jeg det andre, og resultatet er et kompromiss da.. I det daglige kaller vi de Adrian og Miriam bare, så jeg er ikke særlig opptatt av at de skal ha så spesielle navn da.. Det med å bo på landsbyen/nær en by, stemmer. Jeg tilbringer nok ikke dagene på kjøpesentre, men er en del på kafèer, og stikker gjerne innom mitt lokale kjøpesenter titt og ofte ja :-) hehe.. Jeg holder på med utdannelse, og kunne hvertfall ØNSKE jeg kunne tatt det på nett, men det kan jeg nok ikke.. Det er forresten utdannelse nr 2.

Har Emmaljunga vogn, og synes nok dessverre at navneskilt på vogna er superharry! (Sorry hvis noen jeg kjenner som,har det på vogna er innpå her nå).. hehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fulltreffer :-) 31 år, høyere utdanning og bor på bygda.

(Men samtidig bare 20 min fra byen -viktig å få med, hehe :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma`n til Adrian Tobias her...

 

noen feil var det;) eneste som nesten var riktig er at jeg er i midten av 20 årene,altså 25 ;)

 

ferdig utdannet førskolelærer for 2 år siden og samboeren er ikke mekaniker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bjørk

 

Du er kunstnerisk og sær. Går i mørke klær og hører på mystisk musikk. Du er ca 30 år og er utdannet innen kunsthistorie eller noe slikt.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant Signe til slutt..

 

Stemmer at jeg er riundt 30, men jeg er ikke sykepleier. Har fagbrev i et litt kreativt yrke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:)) Jeg er 32 år, lett og lys, går i glade farger, er pedagogisk leder i en barnehage, gift med mannen min som jeg traff for 12 år siden, og dette er vårt første barn.

 

Det er ett sjeldent navn, så det er gøy å høre assosiasjonene folk får når de hører det. Men syns ellers du har vært veldig flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Hi drikker pils og har tatt et bittelite kurs i sosiologi ganske nylig, og tror hun kan analysere slike ting som dette utifra det. I tillegg ønsker hun at hun har synske evner, og prøver å teste det ut nå. God blanding av kunnskap, intuisjon og alkohol! Synes det er gøy og underholdende jeg.. Men det er jo ikke mye som stemte akkurat da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, morsom tolkning.

Jeg er i slutten av 20 årene og er snart ferdig utdannet sosionom. Fjollete? Nope.

 

mammaen til Bastian og Sophie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...