Gå til innhold

Fortell hva barna dine heter, så skal jeg fortelle om du er ung eller gammel, og med eller uten utdanning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Traust og jordnær er ganske skivebom, men jeg er sykepleier og 29 år så det stemmer jo bra. Men hva om det ikke var jeg som bestemte navnet på barna da, hva med faren til marvin og Signe, hvem er han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viktor og Ulrik

 

Opptatt av fasade og vil gi skinn av å være vellykket. Har ikke høyere utdanning og er i midten av 20-årene.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilde, Tirill og lars Petter

 

Du er over 40 år, bor på bygda og syns det er kjempestas med Perfect Home- og tupperware party. Du jobber på landhandelen i bygda der du bor, i 60% stilling. Du har hund og katt og furu-helvete innredning.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt feil! ;o)

Vi er begge rundt 30, jeg har mastergrad og han har doktorgrad - og vi bor i Bergen.

 

Men morsom tolkning - det skal du ha : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adrian philip og miriam isabelle

 

Du er definitivt ung og veldig opptatt av at ingen skal hete det samme som dine barn. Du bor på landet eller i en mindre by, og tilbringer dagene på det lokale kjøpesenteret, der du triller rundt på yngstejenta i ei Quinny vogn med navneskilt. Du tar sikkert utdanning nettbasert.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emil, Bastian & William.

 

Du er rundt 30 år, er uten utdanning og jobber på butikk eller i barnehage.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamman til Viktor og Ulrik.

Helt feil. Lite opptatt av fasade og hva andre mener. 30 år og har 5 årig høyskoleutd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie

Herman

Aurora

 

Du fikk Emilie som ung, og har skiftet partner siden den gang. Du tok utdanning mens du hadde Emilie og fikk de to andre abrna dine etter fullført utdanning. Du er nå ca 30 år og har 3-årig utdanning.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adrian Tobias

 

Du bor på bygda og er i begynnelsen av 20-årene. Du er frisørlærling og samboeren din er mekaniker.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske rett der ja, bortsett fra at jeg er under 20:)

Har studiekompetanse med nesten 5 i snitt, og skal begynne på lærerhøyskolen til høsten.

 

Hilsen mammaen til Emil André :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nadia Linnèa

Sindre Mathias

 

Du er ung og uten utdanning. Du bor på bygda og henger mye på kafè.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Emilie som ung, ja og under utdanning. Men alle barna har samme far, har 4 1/2 år høyere utdanning. Er 35 år, så mye rett der, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...