Gå til innhold

Fortell hva barna dine heter, så skal jeg fortelle om du er ung eller gammel, og med eller uten utdanning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mammaen til Adele og Noah her, det er ganske komisk at alle "motenavn" blir plassert i kategorien "ung" og stort sett alltid uten utdanning.

 

Jeg er 28 år, har seks års universitetsutdannelse og er gift på 6. året. Skivebom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gaus, Roms og Brumund Dal

 

Seriøst? Du er i tilfelle en skikkelig orginal som har passert 40 år og jobber på fylkesbiblioteket.

 

Hi

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Småspurven!

 

Du er noe fjollete i navnevalgene dine, men virker ellers veldig hyggelig:)

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe noe stemmer men ikke alt!:-) Jeg har fyllt 30 år er 32 og har høyere utdanning, er anestesisykepleier og har fått alle barna med samme mann, dog så var jeg ung da jeg fikk Marius, da jeg og faren hadde vært et par i bare 9 måneder da jeg ble gravid så det var ikke helt planlagt kan du si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du hadde lest litt bedre ser du at jeg ikke har skrevet "uten utdanning", men "under utdanning". Jeg har heller ikke betvilt at du er gift. Som jeg skrev tyder Adele på at du har omløp, og det var derfor jeg antok at du var under utdanning.

 

Så jeg går ikke med på at det var fullstendig skivebom, selv om jeg ikke heller traff spikeren på hodet:)

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torbjørn, Alexander og Marius

 

Du lar deg ikke påvirke av trender. Du har passert 30 år og har høyere utdanning innen et tradisjonelt fag.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg fikk med meg at du skrev under utdanning, men jeg har lest gjennom tråden og på omtrent alle med typiske motenavn, har du skrevet "ung og uten utdanning". Jeg tror i grunnen konklusjonen på dette innlegget må være at det går faktisk ikke an å lese personer utifra barnas navn. Vi kan alle gjette og treffe innimellom, men da er det flaks.

 

 

Adele/Noah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anna-Ellinor

 

Du har høyere utdanning og er rundt 30 år. Du bor i storby. Minst ett av navnene er oppkalling.

 

Hi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iben

 

Gutt eller jente? Tror du er rundt 30 år uten høyere utdanning.

 

Vil ikke si hva barna mine heter

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamman til Anna-Ellinor her. Jeg er i starten av 20 årene, og har svært lite utdannelse. Bor langt ute på landet. MEN.. Barnet er oppkalt etter sin tipp oldemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma,n til Torbjørn, Alexander og Marius.:

Ja, jeg er over 30,(34) ,og velger nok de navnene jeg liker best uavhengig av moter.. Torbjørn er jo ikke moderne, men alexander og marius er jo ganske moderne...

 

Så høy utdanning har jeg kanskje ikke, men er utdannet barnepleier. Det er jo ett litt tradisjonelt yrke. Ikke hypermoderne data hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke

 

Du er i slutten av 20-årene. Du er en romatisk type som er opptatt va moter og interiør. Du har høyere utdanning og jobber redusert stilling.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...