Gå til innhold

Fortell hva barna dine heter, så skal jeg fortelle om du er ung eller gammel, og med eller uten utdanning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hehe... Jeg er 33, og frisørutdannet, men er i praksis hjemmeværende.

Jeg bor nå på et tettsted/bygd (men bodde i storby med eldste), så det er vel det eneste stedet du traff litt:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamma'en til Kian her. Du tar grovt feil i ditt svar. Jeg er gift med barnefar, og er en av landets best betalte kvinnelige psykolog.

Glad i mote og interiør.

Synes det er merkelig at du tror du kan fortelle noe om ett annet menneske etter navnevalg på barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg med Colin og Philip. Vi bor i UK så vi må være litt internasjonale. Min mann er høyt utdannet og jeg har kun vgs. Jobber i samme store firma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år. H på slutten er fordi faren hennes er engelsk.

Ellers er jeg midt i høyere utdanning for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du bare de som er intressante og svare på eller?? Venter enda konklusjonen på hva jeg er og gjør!

 

Mvh

Mammaen til Marius, Henriette og Hannah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er merkelig at du i det hele tatt gidder kommentere tråden som du har motforestillinger med det.

Hi gjør det jo bare på gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som skrev Johnny her. Bor i London og gift med Engelskmann. Er utdannet hudpleier. Er 36 år. Skjønner ikke helt hvorfor jeg skulle ha tulla når jeg skrev navnet, men takk for "analysen" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men det ble så fryktelig mange her:)

 

Marius, Henriette og Hannah!

 

Du har passert 30 år. Marius fikk du som ung. Henriette og Hannah har du fått senere med en ny barnefar. Du har ikke høyere utdanning.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sienna

 

Du er ung, fjollete og uten høyere utdanning. Du kler Sienna i fjollete klær og har dyrere barnevogn enn hva du har råd til.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adele og Noah

 

Motstridende siden Adele tyder på omløp, mens Noah tyder på ung mamma med navneskilt på vogna. Lander på at du er ung og under utdanning.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brooklyn

 

Du er ung alenemamma med hang til dårlige reality program. Du leser Se og Hør og er over middels opptatt av hva kjendisene driver med.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førskolelærer i slutten av tjueårene. Ikke så veldig kunstnerisk av meg igrunn...

 

Hilsen mamma'n til Viljar og Eira :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...