Gå til innhold

Fortell hva barna dine heter, så skal jeg fortelle om du er ung eller gammel, og med eller uten utdanning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

 

Emilie, Lilli og Steffen.

 

Nå er jeg spent:)

 

Anonymous poster hash: 8c575...4cc

Mor og far er nærmere 40, og bor i enebolig. Mor er glad i shabby chic stilen og far har lite innflytelse på interiøret. Til gjengjeld har han fått bestemme navnet på den eneste sønnen.

 

Anonymous poster hash: 6fc47...c24

Helbom:) jeg var 19 da Emilie ble født, hun har en annen far. De to yngste har samme far, men vi er skilt. Jeg har fortsatt 10 år igjen til jeg er 40 og jeg bestemte Steffen. Og jeg liker ikke shabby chic. Mer hampton.

Enebolig var rett da. Men den eier jeg helt alene:)

 

Anonymous poster hash: 8c575...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peter

 

Anonymous poster hash: 83393...437

Peter har foreldre som nærmer seg 30. De bor i leilighet i et hyggelsig strøk, men har kjøpt tomt og bygger nå hus. Mor jobber i helsesektoren.

 

Anonymous poster hash: 6fc47...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Elisabeth og Lars Gunnar

 

Anonymous poster hash: bb7c5...bb1

 

Mor og far er gift og eier en enebolig. Tjener bra og er glad i å være aktive ute. Mor jobber i bank og er rundt 40.

 

Anonymous poster hash: 6fc47...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Renate, Rebecca, Martin og Marion... Nå er jeg spent :))Anonymous poster hash: f4591...111

Mor er ca 35, men fikk sitt første barn i starten av 20 årene. Hun har bakgrunn fra et frikirkelig miljø, og er motstander av prevansjon. Anonymous poster hash: 6fc47...c24
Haha, ganske så riktig det der altså... Jeg er 36, eldste dattera er 16. Yngste er 2. Er ikke motstander av prevensjon og tror ikke jeg har bakgrunn fra et frikirkelig miljø heller...?

 

Anonymous poster hash: f4591...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobias og Robin

 

Anonymous poster hash: 04233...ed4

Tobias og Robin har en mor som er rundt 30 og som jobber som frisør. Hun bor ikke sammen med barnas far.

 

Anonymous poster hash: 6fc47...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har vi Sunniva og Ellinor!

Mor og far er samboere og elsker barna sine og hverandre. De er rundt 40 og begge har utdannelse over gjennomsnittet.

 

Anonymous poster hash: 6fc47...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva kan du fortelle om Ian da? ;)

 

Anonymous poster hash: e73e1...85a

 

Ian har foreldre som er rundt 25 og far (eller mor?) har ikke norsk oprinnelse.  De leier leilighet men begge ønsker å kjøpe noe eget og de jobber hardt for å legge seg opp egenkapital.

 

Anonymous poster hash: 6fc47...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

her har vi Sunniva og Ellinor!

Mor og far er samboere og elsker barna sine og hverandre. De er rundt 40 og begge har utdannelse over gjennomsnittet.

 

Anonymous poster hash: 6fc47...c24

vi er gift og er i midten av 20-åra. vi elsker barna våre ;) hvem gjør ikke det;) holder på med utdannelse, og vil bli godt utdannet når den tid kommer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Hva kan du fortelle om Ian da? ;)

 

Anonymous poster hash: e73e1...85a

 

Ian har foreldre som er rundt 25 og far (eller mor?) har ikke norsk oprinnelse.  De leier leilighet men begge ønsker å kjøpe noe eget og de jobber hardt for å legge seg opp egenkapital.

 

Anonymous poster hash: 6fc47...c24

 

Der tar du ganske feil må jeg si, jeg er 22 og far er 24, vi er begge norske og er ikke sammen. Jeg leier leilighet ja, men jobber ikke hardt for å legge opp til egenkapital nå. "Skuffa"

 

Anonymous poster hash: e73e1...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tobias og RobinAnonymous poster hash: 04233...ed4

Tobias og Robin har en mor som er rundt 30 og som jobber som frisør. Hun bor ikke sammen med barnas far. Anonymous poster hash: 6fc47...c24

Yrket er helt feil, alderen er litt lav, men sivilstatus er korrekt.

 

Anonymous poster hash: 04233...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Mine heter Daniel og Nora Elise

 

Anonymous poster hash: b97a0...f08

 

Mor er rundt 30 og har drevet med litt forskjellig. nå har hun imidlertid satt seg på skolebenken igjen for å utdanne seg til sykepleier. Skulle det bli et tredje søsken så blir det en Ida Sofie eller en Elias!

 

Anonymous poster hash: 6fc47...c24

 

Faktisk ikke så aller verst gjettet. Blir 30 i år, er utdannet innen biologi og økonomi og jobber innen økonomi. Skal nok aldri bli sykepleier! Liker navnet Sofie, men det blir nok aldri det, da mannen ikke liker det navnet.

 

Anonymous poster hash: b97a0...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...