Gå til innhold

Flere enn meg som føler at de alltid mangler skapplass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i et lite hus med skråtak i annen etasje, så det er ikke plass til garderobeskap på soverommene. Vi har kjøpt kommoder til unges rom, og til vaskerommet og har laget en slags skyvedørsgarderobe under skråtaket på vårt soverom. Det fungerer sånn passe. I gangen går trappa opp til annen etasje, så der er det heller ikke plass til skap. Vi har en liten kommode der også til luer, votter, solhatter osv osv.. Har også et skoskap..

jeg har kjøpt en hel masse knagger som jeg har hengt opp overalt. Masse på vaskerommet (der henger så sinnsykt mye klær i perioder at det ser helt sykelig ut), på alle soverommene og i gangen.... Det hjelper litt, men det ser jo ikke pent ut..

JEG synes jeg stadig flyr rundt med klesbunken og lurer på hvor i all verden jeg skal legge det rene tøyet jeg. Ikke det at vi har så himla mye klær heller, men man drar jo på seg litt forskjellig. Dyner, gjestemadrasser, sengetøy, vinterdresser, osv osv... Er det noen som har lure tips til lagring av tøy her? Blir snart gal.

Skrevet

Lag hele skap under skråtakene, Sett opp stolper og legg hobbyplater over og finn noen dører som passer. Eller så setter du inn kurvsystemer.

Det samme gjelder under trappa. Glem knaggsystemer og komodoer fordi det er umulig å få oversikt!

Kjøp store plastikkbokser som du kan oppbevare sessongklær til alle i familien. En eller to til hver, med navn på og de har sine faste plasser.

Under senger er det også mulig å lagre dyner, tepper, gjestemadrasser osv.

Gå igjennom alt tøyet iallefall to ganger i året for å kvitte deg med det som er for lite, ikke blir brukt. Neste gang du handler så ser du etter basic kvalitetsplagg som lett kan kombineres både til fest og hverdags.

Skrevet

Sliter med det samme.

Det eneste som funker her er at det alltid er klær i vaskemaskinen, tørketrommelen og skittentøyskurven.

Stakkars oss hvis alt er rent på en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...