Gå til innhold

Bitteliten pikke historier! Fortell din!

Anbefalte innlegg

Skrevet

20.59: Mener du at han slikker fitte?

Skrevet

Jeg har i mange år hatt en stor kompisgjeng der jeg stort sett var eneste jente. Og tro meg, dere bør ikke ha dårlig samvittighet i denne debatten! Det er forferdelig hvordan menn omtaler jenter de har hatt i senga, ALT kommer frem! Om biffgardiner, store høl, gigant-klitter, hemoroider, prompelyder fra musa, rompelukt, hårete fitter, pupper i alle former og fasonger, hvem som slikker rompe, hvem som tar stearinlys i rævva, dårlig ånde, griseprat pisselukt fra mus osv.

Mannen min kommer og forteller lignende ting som han og kompisene og kolleger snakker om, og jeg har sagt at jeg blir rasende om han utleverer meg på samme måte! Ekkelt å vite at en venninne stikker tunga inn i anus på typen og at hun ikke får orgasme om han ikke fingrer henne bak mens hun blir slikket!

Så at vi her deler historier om menn med liten pikk har jeg ikke dårlig samvittighet for, det er ingen som nevner navn og pikken dems blir ikke større om vi ikke prater om det eller flirer litt av dem.

Jeg traff en aseater som jeg havna i seng med, og den var sørgelig den sizen. Jeg ble rompepult for første gang den kvelden, og det var eneste måten jeg kjente den på. Men den var grei å suge, hehe, kunne ikke få den ned i svelget og brekke meg.

Hadde også en one nighter med en fyr som hadde lang, men veldig tynn. Det var ikke godt! Som å bli pult med et stearinlys.

Synd for de menn som har så liten, men det er mange måter å tilfredsstilles på. Min mann har ikke verdens største heller, og han er amazing i seng!

Skrevet

Nåh.... då har det seg sånn at veldig mange sliter med store komplekser som går ut over seksuallivet, og som ikke lar seg fikses på. Men mannens penis er liksom øremerket den store sympatien. Javisst er det trasig med de med mikropenis, og å mobbe dem blir trist. Men hvis du satte sammen med noen gode venninner og drakk vin, og det samme spørsmålet hadde dukket opp, hadde du gått ut døra i sinne, eller irettesatt venninnene dine for dårlig moral? Er det ikke sånne ting man fnistrer litt til venninnene sine?

Skrevet

Godt poeng!! Lett å være "moralpoliti" her inne når man kan være anonym!

Skrevet

Jeg hadde sex med en kamerat som var serdeles godt utstyrt, fikk nesten litt panikk da jeg ikke syntes jeg klarte ta rundt den engang ;)

Det var ikke godt å ha sex med denne mannen, han stanget meg i livmormunnen så jeg ynket meg av smerte!

Ble med den ene gangen.

Men etter han hadde jeg et lite eventyr med en mann som var 10 år eldre enn meg (jeg var vel ca 20 år). Han hadde kjempeliten tiss, krontrasten ble jo stor i forhold til forrige gang, men denne tissen var bittebitteliten.. Men herregud for en elsker han var, han kunne bringe meg til høyder jeg aldri hadde vært på før. Han visste virkelig hva han skulle gjøre for å tilfredstille en kvinne :)

Men jeg må innrømme at en akkurat passe utstyrt mann (som han jeg er gift med) er det beste. Han stanger ikke så dypt at det er smertefullt, men er stor nok til å fylle meg skikkelig og "ta meg" så det kjennes, hehe.

Skrevet

Jeg har hatt et forhold til en med liten pikk, og han tente på at jeg ydmyket ham verbalt om det.

Skrevet

he he he artig tråd :-)

Jeg har hatt sex med 3, og nr 2 var bare så lite, trur faktisk ikke det fantes en gang. Da var jeg 17 og han 18, Jeg var hans første og jeg var en lita flau ei som bare hadde gjort det et par ganger. Det endte med at det gikk for han før han vikk på kondom... Det var så utrolig klønete :-) Fikk det til til slutt en dag så ble det slutt. Nå har han 2 barn og jeg skjønner bare ikke hvordan han har fått det til :-)

Nå har jeg en stor god en, verdens herligste :-)

Skrevet

Å, jeg blir så irritert på dere som sier at str ikke har noe å si!!! Jeg får alltid orgasme under samleie når mannen er normalt utstyrt, men fikk det ikke den gangen jeg hadde samleie med en som hadde en champagne-kork til penis... Så for MEG har størrelsen mye å si og jeg kunne aldri ha hatt en kjæreste med en micro penis! Om puppene er vrengte eller magen har valker har vel ikke noe å si for den fysiske nytelsen som fører til orgasme?

Skrevet

Helt sant, størrelsen har VELDIG mye å si! For liten er ikke godt, for stor er bare vondt både underveis og etterpå, men akkurat passe (mellom 16 og 19 cm for min del) er helt fantastisk!

Jeg har hatt 3 stk som har vært bittesmå.

Den første av dem visste jeg ikke var inni en gang, jeg trodde han bare lå oppå der for morro skyld. Jeg sovnet faktisk under veis, og våknet når han ristet i meg og spurte om det var like fantastisk for meg som for han. Jeg holdt på å daue av latter da! =p Den må ha vært ekstremt liten siden jeg ikke kjente den i det hele tatt?

Så var det en som ikke bare hadde en bitteliten en, men han var ferdig på et par minutt. Før jeg skjønte at den var på plass, så var det over. Var vel ikke stort mer enn 10 cm den der...

Og så var det den siste mikro-erobringen da... Den var så liten at den bare såvidt kunne kjennes. Det føltes omtrent som å sette en tampong på plass helt ytterst i skjeden. Lengre inn kjente jeg ingenting.

Han holdt på i timesvis, og jeg kjente INGENTING fra begynnelse til slutt. Var vel bare rundt 10 den også.

Faktisk har han kallenavn her i området også. Tommeltotten går han under, og mannen min holdt på å knekke seg av latter når han fikk vite at jeg hadde vært sammen med han der, og spurte om han måtte være forsiktig med meg, hehe. Mannen min har 18 cm...

Skrevet

Jeg synes den tråden her er fæl.

Håper ingen av dem det gjelder leser dette her.

Skrevet

Så liten pikk de har de mannfolka det gjelder, så skal du ikke se så langt bort fra at de leser her nei. De leter vel etter sine likesinnede uten pikk

Skrevet

Jeg datet en skikkelig manne-mann. To meter høy, enormt brede skulde og hele pakka. Endelig skulle vi ha sex, og når han kledde av seg ble jeg helt satt ut. Bitteliten penis som ikke sto i samsvar med resten av kroppen. Så bare helt feil ut, og sexen var tragisk dårlig, kjente jo ingenting.

Etter vi hadde sex satt jeg på badet og begynte å gråte, hehe..

Ser han stadig vekk i byen, ny dame og nyfødt baby- og smiler inni meg hver gang jeg tenker på det. Huff og huff....

Skrevet

hahaha vi må få lov å gjøre narr av pikker så lenge de med de små pikkene får være anonyme!

han jeg hadde sex med en som hadde en minipikk, jeg måtte knipe hardt igjen for i det hele tatt kjenne noe ... å jeg kan ikke fatte å begripe hvordan den lille pikken kunne klare å gjøre meg gravid!

han er liten i seg selv, ca 175 høy, korte pølse-fingre, små ben, hhaha. huff dette har jeg sett i ettertid! Håper min lille gutt i magen ikke arver mye fra han, men heller de lange fine bena mine, og høyden min osv.

Skrevet

He he he mange morsomme historier!

• 3 år senere...
Skrevet

I mine unge dager så møtte jeg en type som hadde liten tiss, jeg ble helt matt og unnskyldte meg med at jeg var så trøtt og gikk å la meg i et annet rom

Anonymous poster hash: b2839...d80

Skrevet

Du vet han har liten pikk når du konsentrere deg om å ikke få latterkrampe etter å ha sett den.

Skrevet

Tråden er moderert i henhold til at kontaktannonser er forbudt.

Kira

Brukermoderator

Skrevet

I mine unge dager så møtte jeg en type som hadde liten tiss, jeg ble helt matt og unnskyldte meg med at jeg var så trøtt og gikk å la meg i et annet rom

Sitter du og googler penis på morgenen siden du drar frem en 3 år gammel tråd;-p ?

Skrevet

Sitter du og googler penis på morgenen siden du drar frem en 3 år gammel tråd;-p ?

Det var en fyr som kalte seg noe med "x-cm penis" som hadde dratt den frem. De andre som har svart svarte bare fordi den lå fremme. Se Kiras svar over ditt. ;)

Anonymous poster hash: b233b...9ef

Skrevet

Var superforelsket i en sykt kjekk fyr som var helt perfekt for meg på alle områder, trodde jeg. Etter en fuktig kveld på byen endte vi i samme seng etter å ha førtet i flere uker, og SELVFØLGELIG måtte han bare ha en bitteliten penis som han hverken kunne bruke eller fikk ordentlig opp... Men, mannfolk er mannfolk, nekter å gi opp, så det endte vel opp med at jeg ble sittende på toppen og gnukke frem og tilbake uten at noen av oss kjente noe i det hele tatt.. Fyren er idag en god kamerat, og klager titt og ofte over at alle han har pult har vært så vide, stakkars fyr...

Anonymous poster hash: 4034c...3bd

Skrevet

Var skikkelig kåt og klar en kveld på byen, og ble med en fyr jeg likte godt. Ordnet og styrte, men når han endelig fikk den frem kom han for det første med en gang, og for det andre var det bare ikke noe der.

Flaut for ham.

Anonymous poster hash: fee5b...a99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...