Gemini7 Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Vi skal ha dagsseminar på jobb og jeg har fått i oppdrag og finne forslag til konferansesenter. Er bare et dagsseminar hvor vi trenger lokaler til faglig del og så bespisning (frukt, kaffe, lunsj og middag). Gjerne ikke blant de aller dyreste Kan også være litt utenfor Oslo- På forhånd tuuusen takk!!!
Gjest irismor Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Hva med Triaden, Lørenskog. Hotel Arena, Lillestrøm. Olavsgård, Hvam
Gemini7 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2010 Tusen takk for tips!! Flere? Tar i mot så mange som mulig- skal på møte og bidra med mine forslag kl 11
engajente Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har netopp vært på Lysebu. Er nok ikke blandt de billigste men helt utrolig mat!
nybegynner07 Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Vika Atrium, det er noen lokaler ved siden av hotell Opera som er gode, Holmen fjordhotell har god mat og utrolig god service - vi var svært heldige når vi var der i alle fall. Lykke til!
*søtesmå* Skrevet 3. juni 2010 #7 Skrevet 3. juni 2010 Kanskje litt sent, men UBC på Ullevaal stadion har flotte lokaler og god mat:)
Piipii Skrevet 3. juni 2010 #8 Skrevet 3. juni 2010 Fossekallen er kjemepfint:) Ellers har vi også vært på soria moria i Holmenkollen, utrolig fint der også
Mammaen til Isak Skrevet 3. juni 2010 #9 Skrevet 3. juni 2010 Grefsenkollen mener jeg blir brukt til slikt, mulig jeg tar feil. Ellers er jo soria moria flott ja.
tante grusom master of law Skrevet 3. juni 2010 #10 Skrevet 3. juni 2010 Vi hadde dagsseminar på gamle logen midt i sentrum med jobben i høst. Utrolig fine lokaler! Vet ikke prisen dog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå