Gå til innhold

Alltid noen kloke kone her som vet råd, så prøver: tips til bra konferansesenter i Oslo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha dagsseminar på jobb og jeg har fått i oppdrag og finne forslag til konferansesenter. Er bare et dagsseminar hvor vi trenger lokaler til faglig del og så bespisning (frukt, kaffe, lunsj og middag). Gjerne ikke blant de aller dyreste :) Kan også være litt utenfor Oslo-

På forhånd tuuusen takk!!! :)

Gjest irismor
Skrevet

Hva med Triaden, Lørenskog.

Hotel Arena, Lillestrøm.

Olavsgård, Hvam

Skrevet

Tusen takk for tips!! Flere? Tar i mot så mange som mulig- skal på møte og bidra med mine forslag kl 11 :)

Skrevet

Jeg har netopp vært på Lysebu. Er nok ikke blandt de billigste men helt utrolig mat!

Skrevet

Vika Atrium, det er noen lokaler ved siden av hotell Opera som er gode, Holmen fjordhotell har god mat og utrolig god service - vi var svært heldige når vi var der i alle fall.

Lykke til!

Skrevet

Flott, takk for innspill! :)

Skrevet

Kanskje litt sent, men UBC på Ullevaal stadion har flotte lokaler og god mat:)

Skrevet

Fossekallen er kjemepfint:) Ellers har vi også vært på soria moria i Holmenkollen, utrolig fint der også:)

Skrevet

Grefsenkollen mener jeg blir brukt til slikt, mulig jeg tar feil. Ellers er jo soria moria flott ja.

Skrevet

Vi hadde dagsseminar på gamle logen midt i sentrum med jobben i høst. Utrolig fine lokaler! Vet ikke prisen dog.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...