Gå til innhold

Er Sataysaus godt? Hva har dere som tilbehør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt et stort glass som jeg tenkte å bruke til middag i dag og tatt opp kyllingfilet. Bare slenger dere alt sammen i woken med grønnsaker og ris til eller bruker dere den på en annen måte som er god?:)

Skrevet

Grill kyllingstrimler og bruk sausen til dipp når dere spiser det.

Skrevet

De er veldig godt :-) Bor i Singapore for øyeblikket, og spiser endel av det her.

Da i form av marinert kylling på grillspyd og sausen ved siden av. Veldig godt, og jeg tror lillegull hadde likt det, men hun er litt for liten til å spise det, siden det er masse peanøtter i sausen..

Kos deg :-)

Skrevet

Det er vel vanligst å lage små grillspyd med kylling eller svin, så bruker man satayen som dip.

Noe av det beste jeg får om den er tilberedt riktig:) Det er ikke noe vanskelig å lage selv.

Skrevet

Jeg gjorde som dere sa og lagde grillspyd:) NAM så godt!!! Hadde grillede grønnsaker også og bakt potet, skikkelig snask:)

Skrevet

åååå det er så godt. Jeg klarer ikke spise noen kyllingretter mer uten denne herlige sausen/dippen.... mmmm nå ble jeg sulten hehe

Skrevet

Jeg fikk migrene av peanøtter fram til jeg ble gravid med nr 2 og nå får jeg plutselig ikke det mer(selv 10 mnd etter fødsel) og jeg ELSKER det)!! Så i helgen ar jeg spist sjokolade med peanøtter, kjeks med peanøtter og ikke minst peanøttsmør... hehe Dette var liksom prikken over i`en;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...