Gå til innhold

Den første her inne :oD


♥Tullerusk♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei =)

 

Jeg har vel termin 31 januar, men siden det er så i slutten av måneden melder jeg meg inn her også =) Regner med at min termin og legens termin blir forskjellige også denne gangen. Med Thiril-tulla mi var termindatoene forskjellig ihvertfall. Hun kom midt i mellom datoene =) Vi gleder oss veldig til å få en liten krabat til i huset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere begge...

 

Artig å se flere folk "ramle" inn hit... :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :) Har termin 1.februar! Er så fornøyd med at det finnes slike nettsider som dette, da en kan snakke med andre om ALT en vil, og vite at man er flere :) Litt trygt og godt i og med at dette er min første gang.

 

Gratulerer alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dere=)

 

termin 4 februar! og er såååå glad<3

 

ja, enig med deg grevling, veldig greit med disse sidene!!

blir morro å bli kjent med noen som skal ha i februar=)

 

gratulerer alle;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei

 

Ser ut til at jeg er den som har lengst ut i feb. mnd så langt. min termindato er foreløbig 10 feb.

Alt nå har jeg en god del symtomer, hot/cold, kvalme som kommer og går (mest på kvelden) og ikke minst har jeg knyttet et sterkt bånd til toalettet :P

 

Vi gleder oss allerede, for min del mest til den dagen jeg kan fortelle storebror om den lille :) Han har lenge gledet seg til å bli storebror på denne siden (han har to lillebrødre hos faren).

 

Skal bli kjekt å følge alle på veien.

Gratulerer til alle med positiv test :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster meg inn her jeg også :). Har foreløpig termin 1. febr. med lille nr 3. Kjenner metallsmak i hals, går rundt og er småkvalm. Men ingen ømme pupper eller stikk i livmor....

 

Blir spennende tid for oss alle fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...