Gå til innhold

Huskeliste til før/under/etter keisersnitt

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha keisersnitt 3.juni, og prøver å samle litt tips om hva jeg bør huske på i den forbindelse. Har sett at noen anbefaler Minifom noen dager i forveien for å slippe de verste luft smertene. Jeg har også notert truser/bukser med høyt liv til bruk den første tiden. Er det andre som har tips/råd om ting som skal gjøre keisersnitt opplevelsen litt enklere? Takknemlig for svar:-)

Fortsetter under...

Føyer til en ganske banal sak, men som jeg syntes var nyttig - vannflaske. Glassene på sykehuset her er i hvertfall bittesmå og det er ikke noe særlig å måtte ut og gå mange turer etter små vannskvetter det første par dagene ;) En flaske varer litt lenger!

Skriver under på vannflaske!!! Jeg var supertørst på sykehuset sist og følte jeg maste da jeg ba om vann.. Men det er vel ikke ks-relatert..!

Ellers syns jeg det var ok å gå i gravidbuksene på sykehuset sist mtp ks-såret. Denne gangen skal jeg ha med piratbukser og skjørt m høy ribb i livet samt noen sommerkjoler med sånn krepp(?) over puppene som jeg kan ha singlet under ift amming..

Det er ofte varmt på sykehusene om sommeren, så eg har også kjøpt med en batteridrevet minivifte fra clas ohlson! Ellers er det deilig med noen ekstra gode hygieneartikler bare fordi jeg fortjener det, hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...