Gå til innhold

Hvor er dere blitt av Desperate Housewives?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

finner dere ikke jeg:(

Hvordan går det med dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Fruene skrive prøvedagbok på annen side.(Kvinneguiden???)

Ligger ut link på en av de siste innleggene de hadde her inne. Følg den så kommer du inn:-) Fortsett å skrive, det er en veldig morsom tråd dere har:-)

Skrevet

Ellers er det jo også en mulighet for at vi fortsetter her inne og hvis de andre blir med:D

Skrevet

Halla:)

har hatt en travel tid i det siste,har hatt frlktle lite tid til å være her inne

:( har savnet dere masse:)

Ja jeg kan gjærne forsette her Nurk er velkommen:)

Er det ikke så inviklet den dagboken da??;P(hater data)hehe

Men jenter vet ikke med dere men jeg har FAAAAAAAADER MEG ENDELIG BLITT GRAVID.Trodde ikke det var mulig jeg,hehe.

Men er piss redd for at spiren ikke skal sitte:/

Er det noen av dere som har klart det??:)

Skrevet

SÅ UTROLIG KOSELIG STA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tror nok at du er den første av fruene som har klart det! Det er jo kjempe-inspirerende for oss andre da! Håper den klorer seg fast i mange måneder!

Hvor lenge har du prøvd STA?

Jeg for min del, har det ikke så veldig travelt. Snakker mye om det og snakker likemye om å ha en deilig sommer med litt barnefri og gode venner. Er jo veldig deilig med litt fritid og ferietid før man setter igang for fullt også!

GRATULERER STA!!!!

Kast litt babystøv på resten av fruene da:-)

Skrevet

TUSEN TAKK :):)

Var i min 8 el 9 pp,,er vel egentlig ikke så lenge da men,,hehe. Lenge nok for meg,er litt utålmodig av meg kan man si:)

Hoff håper dere andre kommer etter snart da,

MASSE BABYSTØV TIL DERE ALLE<3

Er du med på den dagboken du Lille trompet??

Skrevet

Tusen takk for babystøv:-)

Ja, jeg er med og skriver:-)

Er på en måte en lik tråd som denne, men man å logge seg på et annet sted! Kom igjen STA. Logg deg inn og bli med! Vi må jo få litt erfaringer fra noen som har klart det og!

Synes det er veldig koselig å skrive prøvedagbok altså:-)

Jeg synes 8 -9 pp er leeeeenge jeg da!

Ble gravid med min nå 4 år gamle sønn 13 dager etter jeg sluttet på p-pillen sist. Vet at det ikke skjer med en gang man ønsker det, men nesten et år er lenge! Håper jeg blir gravid til høsten jeg :-)

Så utrolig koselig å høre at noen har klart det!

Skrevet

Åååå, GRATULERER STA!!!!:D

Det er den beste nyheten hittils idag;) Så glad på dine vegne:) Krysser alt av fingre og tær for at den sitter fast i mange måneder;)

Selv har jeg ikke klart det. Vurderte å ta pausemåned, men tror ikke det blir det nå!:P

Dagboka er egentlig lett, så bare å bli med!:) Ellers så er det veldig koselig her og da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...