Gå til innhold

Magen skyter fart og vokser. Jeg føler meg tykk!!!!


barn-er-lykke

Anbefalte innlegg

Jeg regner med jeg ikke er alene om å oppdage dette! For bare 4 uker siden hadde jeg nesten ikke mage, men nå vises det ganske tydelig at jeg ikke er lubben men gravid. Rart og uvant fordi jeg alltid har vært tynn. Nå føler jeg meg tykk, men vet det er naturlig, og større skal jeg bli! Har ikke lagt på meg mye til tross for den struttende magen. Men best av alt; jeg fikk bunaden på meg i dag på 17.mai. Så ikke på dette som et problem for noen uker siden, men innså etterhvert at det kunne bli det. Måtte justere noen knapper litt, men så faktisk ikke SÅ gravid ut når jeg fikk den på;)

Noen flere som har struttende mager og føler seg litt tykk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner meg veldig igjen i deg der altså : / er 20 uker på vei, føler at j ruller, veldig uvant...og som du sier, og verre skal det bli! fikk også på meg bunaden da, og den var fortsatt altfo stor ; ) har ikke fått så mye mage enda heller...legger seg vel sikkert bare alle andre steder! sukk.. hvor mange uker er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg føler meg helt forferdelig... Magen kom i uke 13 og står nå rett ut. er jo 3 gangs gravid og tynn/slank i utgangspunktet men fyttikatta ... Største problemet er jo puppene synes jeg.. gått opp 2 str allerede.lagt på meg 6 kg. og ser ut som om alt kom der oppe ja.Liker IKKE. bare i veien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble fort stor, og følte meg tykk en periode.

Det begynner gå over nå som jeg får en mere markert babymage.

Nå er det ingen som lurer på om jeg er fet eller gravid lenger. :)

Bruk klær som fremhever magen. Det hjalp meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaySun: Jeg er 19 uker.

leirbål: takk for tipset!

Fikk virkelig bekreftet at magen er stor da jeg hadde tatt på meg en pen kjole som var ganske tight og mamma utbrøt; hjelp hvor stor mage du har, du ser jo ut som et slangemenneske. Da jeg skulle ha henne til å utdype dette sa hun; Ja formene dine kommer TYDELIG fram (imens hun gestikulerte med hendene). Det jeg oppfattet at hun mente var at jeg så ut som en stappet pølse!!!! Av sine egne skal man få høre det! ,,,,

Men men, er jo gravid så det skal jo synes på meg, men som sagt det ER uvant og jeg er ikke vant til slike former....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kommer fortsatt inn i klæra mine, d er j glad for...er litt frustrende alt sammen syns j.. Jeg er jo selvfølgelig kjempeglad, gleder meg masse, ikke misforstå...men dere skjønner og kjenner helt sikkert igjen tankegangen : / er som sagt 20+1, og gått opp 5-6kg...d er mye i min verden.. men topper, som du snakker om leirbål, det skal j prøve..kanskje d bedrer selvtillitten : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...