Gå til innhold

Ultra svak positiv test på rugedag 16...what to do???


Alid@

Anbefalte innlegg

Tøysekroppen det stemmer at vi bruker den samme klinikken, husker litt du også...he,he

Det er fælt når en får sånne grufulle blødninger, det skremmer jo vettet av en og det overskygger alt annet:( Jeg har jo ikke klart å glede meg i det hele tatt nesten, men det også pga den kronglete starten med trege positive tester og derfor er jeg jo også bekymret for lav hcg svar i morgen. Men det har begynt å synke inn og jeg har fått mere og mer tru på at dette kan gå bra:):) Da er det spesielt flott og se at det kan gå bra med blødninger for det har det jo gjordt med deg, selv om jeg selgsagt skulle ønske du hadde vært dem foruten;) Men nå kommer det bare til og gå godt med deg det er det ingen tvil om så nå får du nyte svangesrskapet på en ordentlig måte så kos deg masse med den fantastiske magen din framover og kos deg på den ordinære ul!!!!!!

Lykke til videre, så håper jeg vi ses på gravide slitere, men tror ikke jeg kommer dit før min 7 ukers ul!!

Stor klem!

 

Håpefull38, så spennende at du er i forsøk nå:) Håper du får ut flotte egg som blir befruktet og perfekte egg inn:)

Har du vurdert og få fjernet den muskelknuten i livmora?

Vet nå at det går ann å bli gravid selv om man har det så det trenger absolutt ikke bety noe negativt! Har selv endo ytterst i livmorslimhinnen tror dem og det er heller ikke opptimale forhold, men hausken sa at bare de rette eggene kommer så vil dem nokk feste seg uansett og det har det vist gjordt så uansett hvordan dette går så vet jeg nå at det er mulig:) Ønsker deg

god tur til københavn, måtte alt gå bra, ønsker deg lykke til og krysser alt jeg har for degXXXXXXXXXX

 

Tak for gratulasjon Tingeling75:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...

Fortsetter under...

Hej Alle ( jeg er dansk )

Jeg er så spændt på hvordan det gået jer ❤️
 

Var du gravid @Alid@ og hvad sagde din blodprøve. Når du skriver rugedag 16, var det så 16 dage efter ægoplægning? Mange hilsner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...