Gå til innhold

Vært på 18 ukers ul og holder på å sprenges av lykke :-)


Nikkamoren

Anbefalte innlegg

Å det føles så fantastisk!

Jeg som var så drita nervøs for alt mulig gale før jeg gikk inn, fikk løftet bort minst 10 kg bekymringer fra mine skuldre. Nå føler jeg meg overveldet og søvnig. Det er som om jeg har nådd neste steg i en kjempekrevende konkurranse og hvor gevinsten til slutt er olympisk gull

eller diamant, eller det som enda bedre er, et jentebarn:-).

Dette her er bare så stort og så deilig at det overgår alt annet i mitt liv hittil :-).

 

Så dere som ikke har vært på ul rundt uke 18 enda - gled dere, dere har virkelig noe stort å se frem til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har samme følelsen, drit nervøs for alt som kan være galt me lille spiren i magen. Skal på ultralyd om 3 uker, å er såååå spent :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig UL er helt fantastisk. Jeg skal på UL 20.mai, gleder meg veldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei jeg har min første ultralyd 31. mai. Da er jeg 22 uker. Jeg er kjempe nervøs men gleder meg også. Hvor lenge varer en ultralyd og hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh... har vært på UL i dag, er helt i skyene. en skikkelig euforisk opplevelse,fikk fine bilder som står på utstilling i stuen, har samboers barn i helgen og de er kjempe glade for å få en lillesøster, pappen har kjøpt rosa kaninbamse og mammen en liten rosa ullpysjamas, ja gikk like godt til innkjøp av kjole, jakke, "tights" og nydelige små myke sko til den lille...aldri vært større lykke...5månders vente tid..jaja, trenger nok all den tiden jeg trenger til forberedelse både mentalt og praktisk...men for en glede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) det står ganske godt forklart i brevet fra sykehuset hva som skjer på ultralyden.. i hovedsak sjekker jordmor at alt er som det skal med fosteret.. måler størrelsen på hode.. magen og beina, dette for å fastsette termin.. så ser man litt på den lille der den ligger i sin skjønneste prakt.. hun viser hvor forsjellige ting er, forklarer litt om morkaka sin plassering osv..

tar ca 30 min..

jeg var ikke inne så lenge heller.. var på ordinær i går, og fikk termin 24 oktober:) og alt sto bra til inni mageland.. fantastisk og se bevegelsene til lillegull..klødde seg i hdet.. gjespa.. sååå skjønn..:)

og jeg får en gutt:)

 

lyke til på ultralyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...