Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Min samboer kom hjem fra jobb idag -hvor han hadde hatt en samtale med en kvinnelig kollega. Han hadde fortalt henne at jeg var plaget av endel kynnere og har vært sykmeldt pga. dette. Hun hadde da sagt at kynnere var noe hun ALDRI hadde hatt (visste ikke hva det var engang?) - ei heller andre plager .. og så hadde hun sagt at hun måtte jo være den perfekte fødselskvinnen da hun ikke hadde hatt sånne type plager i svangerskapet... (!!?) I mine ører hører jeg dermed; Jeg er da tydeligvis IKKE den perfekte fødselskvinnen (i hennes verden iallefall).. I min hormonelle verden -synes jeg dette var merkelig sagt! Og litt slemt - ble lei meg jeg! Drittkjerring..................blÆ
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Vel, å ikke ha plager og vondter er jo perfekt. Jeg synes iallfall det var utmerket og perfekt å ikke ha vondt, ikke ha kynnere, bekkenløsning, kvalme etc. og en enkel fødsel
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Drit i henne! Selvsagt deilig å slippe, men DU er da like perfekt!!!
2 små og en undulat Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Selvfølgelig er det bra for denne kvinnen at hun aldri har hatt plager under svangerskap, men hun trenger vel ikke nevne det sånn i "forbifarten" at hun er perfekt når mannen din forteller om dine plager? Man er like perfekt med eller uten svangerskapsplager og disse plagene sier ingenting om hvordan fødselen blir;) Hev deg over det, noen folk skal skryte over det meste;)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Drit i henne ja. Mannen din (og andre som hører henne snakke slik) er forhåpentligvis smart nok til å vite at man ikke velger om man skal få plager i svangerskapet.. Og kynnere er i hvert fall ikke noe man kan forebygge/ hjelpe for at en har. En kan være i god form og være sunn før en blir gravid, men det er absolutt ingen garanti for at en får et "perfekt" svangerskap. Og et "perfekt" svangerskap gjør vel ingen til en "perfekt" FØDEkvinne..?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 alle har kynnere og bekkenløsning,. bare ikke alle som har problemer med det. hun må da være uvitende
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Så fordi man ikke har plager i SVANGERSKAPET er man altså den perfekte FØDEkvinnen. Så jeg som hadde en helt strålende fødsel er vel den perfekte svangerskapskvinnen...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Hmmm, kynnere er jo faktis ikke så dumt å ha da. Det er de som trener opp livmoren til fødselen :-) Noen mennesker sier mye rart, og det sier mer om dem. Ville ikke hengt meg opp i det :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 Oida, så hårsår! Hehehehe, jeg er som den kvinnen - små eller ingen plager (er nå gravid for 3. gang på kort tid), MEN jeg er så absolutt ingen perfekt fødekvinne!!! Jeg er muligens en perfekt gravidkvinne, men ingen fødekvinne overhode faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå