Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Når vi har sex så er det unnagjort på et par minutter max. Jeg trodde i begynnelsen at det kom til å bli bedre etter hvert, men det har det ikke. Kan kan holde ut i et par minutter lengre om han stopper opp mange ganger og tar det veeeldig rolig, men jeg syns ikke det er noe godt å blir da utålmodig, så da er det bedre med kvalitet de to minuttene det tar enn 4 min kvantitet. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal fortelle ham det, at jeg har lyst på litt lengre sex. Er det normalt forresten? Har bare hvært med 2 stk andre, begge var veldig uerfarne når vi hadde sex, og det gikk jo fort da også, men jeg trodde det var nettopp fordi dem var uerfarne, men nå er jo mannen min slik han også, og etter å ha vært gift i 3 år skulle man tro det ble litt medre? tips?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 faker du orgasme? Hvis du gjør det, så slutt med en gang. Hvis du tidligere har faket hver gang så er dette et veldig bra hint til ham om at du ikke får noe ut av sexen. Eller så må du jo bare rett og slett ta det opp med ham. Kanskje prøve å presisere at den sexen dere har er godt for deg, men at det er alt for kort tid å komme på. (sleng inn at jenter gj.snittlig trenger iallfall 20 min for å komme) Uff, jeg hadde ikke taklet en "One-minute-man", har hatt det - men etter 3-4 mnd så var alt såååå mye bedre Jeg spurte ham jeg. Og fikk til svar at han aldri hadde vært interessert i å bruke lenger tid på de han hadde hatt sex med tidligere, hehe! en del one-night-stands hadde han hatt ja, og da var det tydeligvis bare om å gjøre å tenke på seg selv! Jeg var første ordentlige kjæresten hans.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Har det på samme måten, her er to min intens sex "lenge". Han kan komme etter 10 sekunder liksom. Sier at det ikke gjør noe, og det mener jeg egentlig. Har lite lyst på sex lenger, spes nå som jeg er gravid. Men lar han få sex selv om jeg egentlig ikke vil, for det er så fort gjort uansett. Jeg har prøvd å forklare han at hvis han vil ha sex, må han få meg kåt først. Og kysse på hansen og sånn litt først. Men han liker ikke å kline og syns forspill er kjedelig (!) så det får jeg kun en gang hvert jubelår. Har sagt tydelig fra mange ganger om hvordan jeg ønsker det, men han gidder liksom ikke. Nå er sexlysten min helt borte, ikke-eksisterende. Litt trist igrunn, vi er i 20-årene bare. Men alt annet i forholdet er helt perfekt, så hva skal man gjøre?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Må legge til, jeg har aldri vært borti en det går så fort for som min samboer. Tidligere partnere har heller holdt ut FOR lenge, nesten så man blir lei. Har hatt MANGE sexpartnere, og hatt mye god sex. Men er visst litt sånn med jenter, at hvis det er lenge nok siden man ble tilfredsstilt, så glemmer man det og mister lysten helt. Det har skjedd meg hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå