Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Kjører på med vanlig grønnsåpe, eller mixer man noe annet??
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Nå er ikke jeg noen fan av grønnsåpe, det er et misforstått vaskemiddel, så det fins ikke i hus her. Det legger igjen en film/hinne på overflaten av det man vasker, sånna at bakterier og fett/skitt egentlig blir liggende igjen og heller fester seg mer enn å bli vasket bort. Her bruker jeg stort sett mikrofiber og vann. Evt litt Ajax hvis behov.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Det er ikke nødvendig å desinfisere alt babyen skal være i nærheten av. Vanlig renhold for å fjerne støv og smuss holder. Grønnsåpe gjør alt annet enn å desinfisere. Skal du desinfisere må du bruke sprit eller klor, og for mye bruk av sånt er ikke heldig for babyen
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Jeg bruker kun vann på en klut. Det varierer om jeg bruker microfiberkluter eller ikke, men jeg har slutta med å bruke vann på microfiberkluter. Hørte på tv2 en gang i forbindelse med julerengjøring at det var unødvendig mye bruk av det blant folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå