Gå til innhold

jeg reiser en uke på ferie uten gutten min på 1 år og fire mnd-

Anbefalte innlegg

Skrevet

gruer meg litt,vet jeg vil savne han noe voldsomt.samtidig blir det godt...uff ikke lett dette her.

Skrevet

KOS deg masse!! Vi trenger litt fri vi mødre også :)) I fjor var jeg borte 3 dager fra min vesle blomst på 6 mnd, og det gikk helt fint med henne, men jeg hadde det helt jævlig. Savnet henne fælt :P Mens gutten din er jo 16 mnd? Det kommer til å gå supert. Min er like gammel som din, og stooortrives med andre enn bare mamma og pappa!

Skrevet

Hvorfor gjør du det da?

Du vet at det kan skade mor-barn-relasjonen?

Det er for tidlig å være borte en hel uke når han er så liten.

Skrevet

Det kommer nok til å gå kjempe fint! Legg igjen den dårlige samvittigheten din hjemme, ta den uken og kos deg! Savne han kommer du nok til å gjøre, men ingen vits i å dra på ferie hvis du bare skal sitte og grue og være trist! Da kan man like gjerne bli hjemme!

Skrevet

og hvordan kan det skade relasjonen da?jeg elsker gutten min.men gleder meg til å gjøre som jeg vil ,sove lenge.sole meg.vet det kan bli tøft når jeg kommer hjem .kanskje jeg blir avist.og det blir tøft for meg-.men det retter seg vel opp igjen.alltid noen som er så hystreiske her inne.mødre er også mennesker.godt å få slappet av litt.han skal bo hos min mor.jeg bodde hos henne ett helt år så de er veldig knyttet.men vet jeg vil savne lille gode klump veldig,alle kosene og klemmer.snufsmamma hjertet blør bare av å tenke på det.

Skrevet

Hvis det skal bli så fantastisk, hva er problemet da? Du gleder deg til å gjøre som DU vil, sole DEG...deg-deg-deg!

Du sier selv det blir tøft og du er redd for å bli avvist, men vi andre er bare hysteriske.....

Skrevet

Kos deg masse ..God tur :)

Skrevet

Fy søren for en kjip mor du er!

Hva med å sette barnet ditt først????

Håper du får en jævlig ferie!

Skrevet

men som faren hans sa :det er jo bare en uke også ser jeg gutten igjen .tenk om det var så lett.jeg føler det er et rødt sterkt bånd fra malta og hjem til gutten min.men sånn er det vel å være mamma.jeg sier vel ikke at det blir fantastisk.det blir godt.å føler jeg trenger det.skal på ferie seinere i sommer med vesle gutt.men reiser med blandede følelser.opplever ikke at jeg bare tenker på meg meg meg..syns det er hysterisk å ikke kunne reise på¨tur når de er små.etterhvert blir han større og da blir det andre ferie turer .legoland ,mumidalen.osv.men han skjønner ingen ting av turen enda og derfor velger jeg å ha han hjemme.

Skrevet

ha ha her kommer det.selvfølgelig alltid blir det useriøst.misunnelig kanksje.hadde kanskje trengt en ferie selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...