Meg og mini med ny spire :) Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 stikker og river innimellom inni kjønnsleppene kjennes det ut som, på en rar måte.. å, jeg er så lei underlivet mitt dette svangerskapet! det er hovent og jeg har slitt med soppinfeksjon omtrent siden jeg fikk pos test, og tar forsj kurer og kremer hele tiden, og nå gjør det vondt igjen.. damn it, kunne jeg ha fjernet det hadde jeg gjort det!! men er dette normalt så tidlig, kan jo se for meg at det er sånn det kjennes ut når det utvider seg liksom, men det skal det vel ikke gjøre enda.. men er vel sikkert en normal gravid-plage dette også... alt man skal tåle..
Totette88 Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Hei :-) Jeg og hadde stikkninger i underlivet med nr 1 tidlig i sv.skapet. Fikk beskjed om at livmoren utvider seg :-) Så det kan være en grunn til at det stikker.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2010 hmm, trodde ikke livmoren lå såå langt nede liksom, som i kjønnsleppene omtrent.. hehe.. men, kan sikkert være det.. vet ikke jeg.. men er ikke redd så lenge jeg ikke har noen andre vondter.. men er ganske ubehagelig når det står på, har revet ganske godt et par ganger i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå