Gå til innhold

au, i dag stikker det ubehagelig i underlivet innimellom.. er bare 19 uker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

stikker og river innimellom inni kjønnsleppene kjennes det ut som, på en rar måte.. å, jeg er så lei underlivet mitt dette svangerskapet!

det er hovent og jeg har slitt med soppinfeksjon omtrent siden jeg fikk pos test, og tar forsj kurer og kremer hele tiden, og nå gjør det vondt igjen.. damn it, kunne jeg ha fjernet det hadde jeg gjort det!!

men er dette normalt så tidlig, kan jo se for meg at det er sånn det kjennes ut når det utvider seg liksom, men det skal det vel ikke gjøre enda.. men er vel sikkert en normal gravid-plage dette også... alt man skal tåle..

Skrevet

Hei :-) Jeg og hadde stikkninger i underlivet med nr 1 tidlig i sv.skapet. Fikk beskjed om at livmoren utvider seg :-) Så det kan være en grunn til at det stikker.

Skrevet

hmm, trodde ikke livmoren lå såå langt nede liksom, som i kjønnsleppene omtrent.. hehe.. men, kan sikkert være det.. vet ikke jeg.. men er ikke redd så lenge jeg ikke har noen andre vondter.. men er ganske ubehagelig når det står på, har revet ganske godt et par ganger i dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...