Gå til innhold

Hadde dere blitt sure pga dette? Eller overreagerer jeg??....

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdag skulle en vi kjenner ha fest. Jeg gadd ikke gå, pga at jeg er gravid, og vet at de festene der er skikkelig fylla fester.. Men sambo ville ta en tur bort. Tok bare med seg et par cider, for han skulle bare være der en time eller to. Skulle iallefall ikke på byn, sa han. Greit nok det.. Klokken ble 1, og han var fortsatt ikke kommet hjem. Da skrev jeg en mld " skulle du på byn likevel?". Ja, da var han på byn. Skulle bare ha seg en drink,så han kom strax hjem. Jaja, da ble det jo til at jeg låg våken og ventet.. Halv 4 var han fortsatt ikke kommet..jeg skrev mld om hvor han var,men ingen svar. Skrev flere mld om han ikke snart kom hjem, men ingen svar. Klokken 5 ringte jeg. Han tok da tlf, mye musikk og styr, jeg sa bare hallo, er du i live??! Men var så mye musikk og styr at jeg bare la på. Klokken 6 ringte jeg igjen, han tok tlf, da hadde han lagt seg på sofaen til naboen der han var på narshpiel (30sek å gå bortigjen til oss) og skulle sove. Jeg ba han dra seg hjem med en eneste gang!! Ja, han skulle komme...15min gikk..han kom ikke. Ringte igjen og ba han dra seg hjem. Da kom han.. Jeg ble så sint!!! Er fortsatt sint på han! Synest i det minste det går an å gi beskjed om hvor man er!! Var også meningen at jeg skulle få sove litt lenger på søndag, pga mye jobbing og sykdom i det siste + gravid, så var/er veldig sliten. Men det ble det jo ikke noe av da han dreit i det og dro på fest. Mulig jeg overreagerer pga at jeg er gravid da..mye hormoner i sving..;P hehe

Skrevet

Hmmm hvor gammel er denne gutten da? 18år?

Skrevet

Nei, snart 30!! Er det som er så gale!!

Skrevet

Hadde blitt forbanna.

Hadde han sagt han skulle alt det der så innstiller man seg på det.

Men halvsannheter og null beskjed får meg rasende.

Skrevet

Han er ikke vant med å måtte ta ansvar høres det ut som.

At noen kan prioritere fyllekuler i en alder av 30 er så barnslig at han fortjener nesten en medalje!

Jeg er 25 år, og er drittlei av festing allerede. Har vært det i et par år faktisk. Det er jo det samme som går igjen hver gang, det finnes jo ikke variasjon.

Så det å rote seg vekk på fyllefester når en har tippet 30-tallet.... Nei, han virker utrolig umoden og lite ansvarsfull.

Jeg håper han forandrer seg når babyen kommer!

Skrevet

anonym 10:16 her..

Snart 30 sier du, med gravid kone/samboer.

Ja da hadde jeg blitt flyforbanna. Og jeg er nokså rolig av meg.

Hadde han sagt før han gikk, at han skulle på fest og ta den helt ut.

Med tur på by`n og nachpiel og full pakke, "ikke vent på meg, det blir tidlig morgen før jeg er hjemme".

Så visste du hva du hadde å forholde deg til, men sånn han gjorde det har du rett til å bli sint.

Sist jeg opplevde noe sånt var gutten 19 og jeg 18.

Skrevet

Ja, er akkuratt det! Hadde jeg vært forberedt på at han skulle på fest, og at det ble tidlig morgen før han kom hjem, hadde det vært ok. Men når jeg ikke vet noenting..ja, da ble jeg veldig sint..!

Skrevet

Huff, stakkars deg. Han hørtest som en 18 åring..

Skrevet

Høres ut som mannen min :P

Vi var på fest i helga, for første gang på gud vet hvor lenge. Det endte med at han ble sur(og sjalu) og gikk fra meg på kvelden. Han skulle visst gå hjem, som er 1,5mil...Gubbefaen altså!!!

Skrevet

Hehe, gå 1,5mil ja...mye rart en finner på i fylla,ja..;)

Vi har 2 barn fra før, dette blir vår 3. Og han har aldri gjort noe sånt før, og derfor blir jeg jo bekymra og sint!!

Skrevet

Anonym 10:43 her.

Ja, man finner på mye rart i fylla.

Har bare lært meg at han ikke kan klokka da han drikker :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...