Gå til innhold

Det som ikke er sunt for den fysiske helsen er kjempesunt for den mentale.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har derfor spist en hel sånn sjokoladepudding på kartong.

Ja, den store.

Faen som det funka og! :-D

Gjest sug lut
Skrevet

Du har så evig rett, jeg ble snill av pølser og bløtkake. Ikke slank, men snill.

Skrevet

Snill er bra, jeg er snill (men utpønskende) i kveld.

Her jeg sitter og ser på droning Sonja på TV. Jeg tror det er første gang jeg har sett henne snakke.

Hvorfor ser jeg på det!?

*finner frem fjerkontrollen*

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg tror jeg skal legge meg og se på noe uten hjerne.

Skrevet

Jeg har holdt meg unna alt som heter søtsaker i dag, og jeg merker det på humøret. Men det er verdt det til sommeren!

Så nå knasker jeg en gulrot fra kjøkkenhagen til sug lut, var på epleslang der istad.

Skrevet

Jeg har vært med i barnebursdag. Min datter på 4 er ikke av de som takler denslags alene. Hun er litt beskjeden og synes mye er vanskelig, som å finne en plass i ringen når de skal gi gaver, hun blir fort sittende litt bak. Bruker lang tid på å se på de andre etc. Men det jeg skulle fram til var at det ikke var bra hverken for fysisk eller mental form? Fikk masse gode kaker, pølser og annet, men barnebursdager er direkte slitsomt.

Skrevet

Det sies at sjokolade senker stress..... men jeg vil tørre å påstå at det kun gjelder til det punktet der man har spist så mye sjokolade at man blir stressa av tanken på alle kaloriene man har fortært...

Gjest sug lut
Skrevet

Du har tydeligvis fått i deg langt mer ulovlige saker enn gulrot om du har funnet min kjøkkenhage.

Gjest sug lut
Skrevet

Barnebursdager hvor du ikke kommer inn døra er ikke slitsomme. Hadde en sånn opplevelse da største var liten - fullstendig angstvegring og nekting på trappa selv om mamma skulle være der. Så jeg og en annen far m tilsvarende barn hadde en hyggelig prat i en halvtime mens nekte-ungene lekte og så gikk vi hjem.

Skrevet

I dag får jeg lide for gårsdagens matgilde, jeg har hodepine og generelle spisesjukesymptomer.

Det ble litt mye sukker, gitt.

Balanse er viktig for en vekt som meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...