Gå til innhold

Treff i Oslo for oss rundt og i 20 årene i juni? :-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg vil gjerne treffe noen på min egen alder- de glade 20 årene :-)

 

Er selv 24 og synes det er greit med ulike treff da vi er så mange i Oslo, og jeg nok har mest å diskutere med noen på min egen alder.

 

Begynnelsen av junio høres supert ut! :-)

Er det noen kjente Osloborgere som vil foreslå dato og sted?

 

Mommy86, Villavill eller HELomvending- hadde dere noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei snupp!! Kan vi holde oss til ett innlegg om samme sak.(= Innlegget "stemning" dreier seg nelig om akkuratt det samme! Jeg bor ikke i Oslo, men det erdet jo flere som gjør, så vi får vel litt ekspertise på det området. (= SÅ koselig at du er med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Lagde en ny tråd med overskrift om innhold. Det forrige innlegget hadde ikke heading om treff, så er redd det er endel som ikke sjekker den. Det var bare tilfeldig at jeg gikk inn på den. Håper det er greit:-)

 

Håper det er mange spente snart mødre i tyveårene som har lyst å møtes.

 

Kort om meg;

lykke24- 24 år- student- grefsen. Termin 21.09

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei, ikke en dum ide' ! (=

Kjempe supert at du hjelper med å informere om en forhåpentligvis ett kjempe trivelig treff!

26 år-sykepleier-Elverum- venter en liten guttebass den 09.09.(=

 

Siden du er fra Oslo, så vet sikkert du om MANGE fine plasser vi kan treffes? For da kunne vi bare satt en tid og sted på Facebook, så har folk noe å gå ut i fra. (= ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...en annen ting.. Jeg synes ikke vi skal eliminere de noget eldre.. Syns det kan være et teff for septemberklubben, ikke bare oss ungfoler. (= Om de vil da selvfølgelig. (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Er med på begge treff for jeg føler meg litt midt mellom. 26 jeg også og venter en hm...jente eller gutt.... 15.september. :o) skal prøve å tenke ut steder å treffes. Er det bestemt noen dato? Kan være lurt å sette en så kan man holde av tid. Hva med for eksempel første lørdagen i juni? 6. tror jeg det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... foreslår Egon eller Friday's på Karl Johan. Begge steder kan man sitte ute hvis det er fint vær og man kan velge om man vil spise eller ikke. Greit å kunne bare ta en brus eller kaffe om man vil men at det er mulighet til å spise om man har lyst til det tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne inkluderes, selv om jeg er noget eldre ;) Men den første helga i juni kan jeg ikke. Følger med i tilfelle dere endrer dato så slenger jeg meg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel flere det ikke passet for den første helgen i juni, men, hva med andre lørdagen da? Det vil si 13 juni? Så koselig at du slenger deg med Hjertelyd! "Jo fl'er og b'er!" (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Håper på andre helgen i juni* Veldig, veldig!!!

Enig med Friday's eller Egon...selvom det hadde vært herlig med piknikk om været er med oss:):):)

 

Følger med på hva det blir til...

Gleder meg uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den andre lørdagen i juni kan jeg heller ikke... Men forventer ikke at alle skal tilpasse planene etter meg altså!

 

Både Fridays og Egon i Karl Johan er ok - men det finnes plasser i Oslo som er myyye hyggeligere og som ikke er i den verste turiststrømmen (og lette å finne selv om man ikke er kjent). Er også litt usikker på om man får reservert til så mange på uteserveringene i Karl Johan siden de er relativt små?

 

Både Kafe Skansen v/festningen og Consenzo på Solli plass har store og flotte uteserveringer. Evt. Onkel Donalds uteservering utenfor Nationaltheatret hvis man ønsker noe mer sentralt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte litt på det jeg også.. Det er vel ikke all verdens plass på iallefall Egons uteservering? Har bare vært der et par ganger, og det er jo alltid proppet med folk, ca oppå hverandre. (= Jeg tror dere Oslosamer må ta en avstemning om hvor det er finest, jeg er vel LITT gira på å ikke sitte midt i Karl Johan men, så lenge jeg har godt selskap så sitter jeg ganske overalt. (=

 

Hjertelyd, fader så vanskelig du sku værra da!( = hehe. Neida, bare tuller. Er vanskelig å få til en dag som passer for alle desverre...Men det går ann å prøve! (= Når passer det for deg? Det er jo litt greit å møtes før vi triller ut døra liksom. (=

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har termin 1. sept så jeg er vel til og med en av oss som triller først... Jeg har faktisk anledning alle andre helger i juni enn de to som er foreslått! Men som tidligere sagt: Ta hensyn til flertallet, kan jeg så kan jeg! Skal uansett på treff nå den 8. mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med dere her i gode poeng om at det både kan være drass å sitte midt på Karl Johan og det med reservering. Grilling er en supermulighet som det ble foreslått her! :-) Eller hvor som helst ellers. Blir bra i uansett med bra folk tenker jeg :o) Jeg kan både første og andre helgen så lenge det er lørdag formiddag det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kjempe kos med ett treff, er ganske ny i Oslo og kjenner ingen som venter barn i september... jeg er med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi oppdatere her også med dato og tid, i tillegg til på facebook? :o) Er noe bestemt? jeg gleder meg hvertfall og håper jeg kan den datoen det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er flere for en ukedag i begynnelsen av juni forslår jeg onsdag 9.juni!! (egoistisk nok, siden jeg da er ferdig med eksamner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer! 9 juni passer bra for meg iallefall! Kan vi ikke sette det som en uoffesiell dag, inntill videre, sånn at vi har noe å gå ut i fra, for det nærmer seg jo litt!! (=

 

Så 9 juni, på Kafe Skansen v/festningen eller Consenzo på Solli plass(som har blitt foreslått over? Virker noe kosligere enn å sitte midt i en stappfull Karl jOhan på en stappfull uteservering... Eller hva tror dere?? Noen bedre forslag? Jeg er rimelig grønn siden jeg ikke bor i Oslo liksom.. Men en blanding av det som er foreslått syns jeg høres ut som en plan, ..så, damer, hva tror dere?? (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9.juni er supert! Klokka når? etter folks evt jobber og sånt? 16? eller er det for tidlig? 17? Solli plass virker jo greit. Er jo ganske enkelt å komme seg til uansett hvor man kommer fra. Kan ta trikk og buss fra oslo s eller national eller tog og gå av på skøyen eller national. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg blir gjerne med også. Fint å kunne dele litt erfaringer!

Er 30, men det er vel ingen hindring?? Venter gutt 28. sept.

Solli plass er enkelt å finne frem for alle :o)

9 juni fra kl. 16.00 passer fint for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da prøøøver vi det, og sette av 9 juni.. Håper virkelig dette passer for de som må reise et stykke.. Jeg reiser fra Elverum, men det er jo ikke veldig langt unna, og jeg tenker vi tar en overnatting i Tigerstaden da..Alltid koselig! (=

 

Da håper vi på et treff 9 juni, på Solli plass. (= Og nå husker jeg ikke navnet på restauranten... ja, den over iallefall! (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...