vero21 Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 hvem hater barnevernet og er utsatt for de?eller har vært?
Gjest amandine Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Sikkert ikke mange her inne, iallefall...
Gjest sug lut Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Altfor mange hater og altfor få har vært "utsatt for", som du velger å kalle det. Men du får gå til naboen, der driver de større i hat og skremsel.
Gjest ->>- Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Jeg er til stadighet utsatt for barnevernet, kommer godt med rundt lønningsdato. Står litt dårligere til på hatfronten, men det hender jo det glimter til rundt samme dato der også. How so?
Libido- Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Du får starte en gruppe på FB.. Noe alla " Vi som hater barnevernet og vil ha det avskaffet!" Så får du se hvor lykkelig og godt Norges barn får det i fremtiden.
blond Skrevet 28. april 2010 #6 Skrevet 28. april 2010 Foreslår å hate dem som skader ungene, ikke barnevernet.
lille sprelle Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Alle undersøkelser viser at som for de aller fleste kommunale tjenester, så er brukerne mer fornøyd enn de som ikke bruker tjenestene. Det er faktisk slik at de fleste av henvendelsene til barnevernet kommer fra foreldre selv og mange har fått god hjelp! Jeg sier ikke at det er perfekt, men det funker for mange!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 Barnevernet er en utskjelt institusjon, uten mulighet til å forsvare seg. Og når man leser om de på nettet som kjemper mot barnevernet, så tenker jeg at de stort sett bør beskyttes mot seg selv, og takk og pris for at vi i alle fall har klart å beskytte ungene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå