Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært så aktiv her inne siden jeg var på barnimagen, men det er vel naturlige grunner ettersom man får litt å sysle med etter man har fått barn ;)

Men herregud, den 23.mai blir min lille "nyfødte" plutselig ett år! Når hun var en måned traff jeg en dame, som sa til meg at jeg måtte nyte tiden maksimalt nå som hun var så liten, for plutselig har jeg en konfirmant. Jaja, tenkte jeg da å smilte. Og nå er det snart ett års dag, og før dette kommer termindatoen, det blir noen vemodige dager å komme seg igjennom. Så hopper jeg videre inn på "småtroll 1-2år" uten å ha vært så mye inne på 0-1år. Kan vel si jeg bodde inne på barnimagen, for jeg hadde kraftig hypermesis med innleggelser og masse tid til å skravle med dere damene ;)

Nå begynner vi å tenke på nr.2, kanskje vi setter igang til høsten eller på nyåret igjen. Så sitter jeg vel med en nyfødt på puppen igjen før jeg vet ordet av det.

Til dere med nyfødte: NYYYYYYYT TIDEN!!! Snart krabber de avgårde, og tar sine første steg! Ikke tenk for mye på slikt, lev i nuet, tiden går fort nok uansett ;)

Ha en fin kveld damer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...