Gå til innhold

Noen som skal føde på skien i juli????


M@msen

Anbefalte innlegg

Har fått mine 2 andre der og har valgt det igjen... :)

Har termin 21. juli, og det er vel sikkert mange ferie vikarer da, men de er vel ikke noe dårligere enn de andre????

 

Håper bare det er noen på vakt som kan sette akumpuktur, hadde det begge gangene sist, med super virkning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg skal føde i Skien, termin 1. juli, men er førstegangs, så ingen erfaring med vikarer el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også føde i Skien. Har termin i slutten av juli :-)

 

Har de forresten lystgass der? Akupunktur er jeg også åpen for. Håper jeg slipper epidural.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også til Skien :) Har termin 13 juli.. Har også veldig ønske om å ta akupunktur.. Er førstegangsfødende,så har ingen erfaring med aku. ift fødsel,men har tatt det ved andre "anledninger" og har elsket det! veldig god effekt på meg ihvertfall :) Synes du det hjalp som smertelindring? Eller hva var grunnen til at du tok det sist?

Har spurt min jm om dette, og hun nevnte at det kan jo hende - siden det er få i Skien som foreløpig kan sette nåler, at tilbudet blir enda litt dårligere i sommer :( V i får se! sørge for å ikke møte opp på samme dag alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de har lystgass i skien. Jeg har termin 14 juli:) Har bestilt time for omvisning der, noe min bedre halvdel er veldig glad for!!!!

Har stort sett bare hørt positivt om Skien. Til og med fra de som har født midt på sommeren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestille omvisning ja... der sa du noe. Tar de oppsamling på slikt eller kan de ta bare noen få om gangen også?

 

Godt at de har lystgass der. For jeg var innom sidene deres på nettet og titta, og da fant jeg ikke om det da jeg leste om smertelindring.

 

Så flott å høre at du også har hørt positive ting om å føde på sykehuset der :) Min termin er 31. juli så jeg må dessverre vente litt lenger enn deg før bebisen er ute. Gleder meg i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er oppsamlingsvisning der førstkommende torsdag,altså 27 :) Jeg skal ringe til uka og bestille en omvisning. Mest for kommende far sin skyld det også ;) hehe.. men helt enig,godt at han kan vite akkurat hvor vi skal når vi kommer.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var hos jordmor sa ho at de hadde sluttet med fellesvisning.....?? ikke vet jeg. Ho ringte iallefall for meg og bestilte time da jeg var der sist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til jordmor en tur denne uken :) Da skal jeg ta å høre med henne. Skal til ei som heter Regine. Håper ho er trivelig :)

 

Hørte om noe som het fødselssamtale også. Det er visst noe de tar samlet. Skal på det i juni. Det er tidsnok siden terminen min er i slutten av juli.

 

Lykke til med innspurten til mini kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...