Gå til innhold

Zazzy, kanskje du får inn noe på meg nå? Eller noen andre.. =)


White*Angel

Anbefalte innlegg

Jeg tør ikke si for mye i kveld fordi jeg ikke følte jeg fikk deg helt inn. Vil heller prøve på nytt i morgen (eller når jeg får tid en annen dag) for å se om det kommer opp klarere :) Blir slik i blant av en eller annen grunn, kan være jeg begynner å bli sliten i kveld :) Zazzy.

 

Vil du prøve igjen Zazzy? 260688 og samboer 260184. Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurte på graviditet og evt hvilket år og mnd det skjer :) Om du får inn noe mere er det bare og pøse på!:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei da har jeg fått tatt en titt. Får opp at det kan bli en stund til, og derfor må du ta månedene litt med en klype salt, jeg synes det er lettere å spå når det er innenfor året. Når det er sagt så kommer september 2011 opp som en viktig måned og også mars 2012. Får dessverre ikke opp så mye mer rundt dette akkurat nå :/ Kanskje noen andre ser noe mer/annet?

 

Bortsett fra dette kommer det opp en viktig avgjørelse som blir tatt nå? kanskje du som må ta en beslutning eller noen andre som skal bestemme noe i forhold til deg. Får opp at dette uansett hva det er kommer til å åpne nye muligheter for deg, at dette er positivt. Nye prosjekter underveis eller nye muligheter, kan hende dette kan innvirke på økonomien også? Virker som det er penger på vei for deg.

 

Kan du kjenne deg igjen i noe av dette?

 

Ønsker deg masse masse lykke til videre og håper du snart blir gravid!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kunne du ha sett litt på meg også hvis du har tid=) Når jeg blir gravid, og med gutt eller jente?

 

meg : 240290

Han : 301285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg tror ikke det blir så altfor lenge til du blir gravid, fikk ikke inn noen spesiell måned egentlig, men ser graviditet i kortene her. Fikk opp to ganske tette gutter, men også en jente. Får opp tilsammen 3 barn på deg.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge til.. Huff... :( Dette vil jeg helst ikke tro på =p

Det eneste viktige nå, er at jeg har fått oppkjøringstime i dag!

Så der hadde du riktig! Det neste prosjektet for oss som er underveis er at vi skal flytte til en annen leilighet.. Men det at det er penger på vei inn tilo meg er vel kanskje fordi at bestemor har satt inn til meg? Muligens... Penger kan jo være skattpengene og feriepengene og da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk opp penger i forhold til familie faktisk så kanskje det var det med bestemoren din! Å har du kjørt opp? :) Eller når blir det? tror det kommer til å gå veldig fint iallefall! :) Ja det med graviditeten må du bare ta med en klype salt som sagt, følte meg veldig usikker på det, men så ikke noe akkurat nå i nærmeste fremtid da. Håper jeg tar feil og at du blir raskt gravid!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ville hjelpe meg med førerkorter så hun satte inn litt:) Kjempesnill! Ikke kjørt opp nei, har oppkjøringstime fre 4 juni kl 09.15 ! Stor gleder meg.. !:) Men jeg er under utredning og får mest sannsynligvis pergo ves neste møte. Vi satser på at det bli september i år jeg blir gravid ;)

Vet ikke om du sa hvor mange barn jeg ville få til sammen og kjønn? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zazzy.

 

Tusen takk for hjelpen:)

 

Jeg har ei jente fra før, kanskje det er hun du får opp=)

Går jo ikke på piller lenger, så kanskje det stemmer at det blir snart=) Skal bli gøy å se. Hadde det med gutter stemt så tror jeg bf hadde vært helt oppi skyene!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...