Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god fotograf i Sandnes/ Stavanger området?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal ta 1 års bilder av sønnen vår. Men jeg syns alle fotografer er så vannvittig dyre. Hvor mye betalte dere hos fotografen ved 1 års fotografering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ei på Hommersåk så har laget studio i en låve,hun tok 1 års bilde av dattera vår og bryllupsbildene våre..

Tror det er 750 hun skal ha for å ta bildene og album pris utenom..

Send meg en pm hvis du vil ha nr:)

Hun er kanon flink er veldig fornøyde me henne og ska bruke henne igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e på kvadrat tar jo bilder de er ikke så dyre, der tok jeg komf bildene mine og 1 års bilder av jentungen og vi tok familie bilder der(jeg, sambo og jentungen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotograf Kallen :) www.kallen.no

 

Er fotograf selv og ville helt klart brukt ham (nydelige mennesker som jobber der og gir flotte bilder med dertil opplevelse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg tatt 1 års bildene på Kvadratfotografen og er veldig fornøyd. Kostet 1650.

 

Ellers vet jeg om ei som heter Linda Husebø,Øxnevad som har tatt noe knall tøffe baby bilder.

 

 

Har tre venner som har tatt bildene hos ei som heter Gry Torkelsen eller noe sånt som holder tl på Gausel tror jeg et er. De er kjempe misfornøyde alle sammen. Knall dyrt, og ei sur bitch var slik de beskrev henne. Så styr unna henne.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

Hu på Hummersåk er ikke flink. Bildene ser ut som om de er tatt av en grei amatørfotograf, ikke av en proff. Bildene me fikk var mindre redigert enn bildene på hjemmesiden og hadde stygge skygger. Det tok 4 måneder før me fikk bildene. Me bruke hu ikke igjen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for linkene. Jeg gleder meg til å se. Bilder i naturlig lys er ofte bedre enn dårlig lyssatte bilder, som hos Naturlige Portretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Kan også anbefale fotograf Kallen. Veldig hyggelig og vi er superfornøyd med bildene av sønnen vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må jo være reklamespam når man dytter opp en tråd som er nesten 3,5 år gammel!!

 

Anonymous poster hash: c6ba3...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut maren_foto på instagram, billig hobbyfotograf som tar nydelige bilder. I Sandnes.

 

Anonymous poster hash: c48cc...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...