Gå til innhold

Nordstrand/Lambertseter møte?


husmus &2

Anbefalte innlegg

Vi må definitivt få til flere møter - det var veldig hyggelig torsdag. Har akkurat kommet hjem fra Riksen og det blir mest sannsynlig igangsettelse onsdag eller torsdag for meg - men jeg møtes gjerne igjen etter fødselen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Håper d har gått bra med ks både for Husmus og Prikken. Blir spennende å høre! Jeg har hele denne uken ligget slått ut av influensa.

Er derfor ikke så ivrig på noen fødsel ennå. Vil gjerne komme meg litt til hektene først, men det er jo ikke noe som jeg bestemmer....Babyen kommer vel når den har bestemt seg!!!

Koselig at d er flere som slenger seg på. Vil gjerne møtes igjen, men må først bli frisk og nå er d jo så mange helligdager som kommer, men vi må da få til et treff igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prikken, da gikk vi vel akkurat glipp av hverandre da, håper alt er gått bra.

Her var det et meget vellykket planlagt keisersnitt og ut kom en jente gitt.

 

Norma, du får lov å være med hvis du lover å ikke flytte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

Da var vi hjemme igjen med en perfekt liten, skjønn prinsesse. Ble satt i gang og etter det jordmor karakteriserte som "en eneste 40-minutter lang ri" og altså styrtfødsel kom hun ut forrige fredag. Veide kun 2,2 kg men er helt perfekt. Alt gikk bra, med andre ord. Hun spiser godt så jeg håper hun snart kommer seg opp i normalvekt..

 

Husmus - godt å høre at alt gikk bra med keisersnittet!

 

Og til dere andre - lykke til!

 

Vi får møtes om ikke lenge!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt gikk strålende! Kos deg hjemme med den lille. Vi får prøve å sees snart!! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husmus, naa er du urettferdig;) jeg vil bo i huuuuus!!!!!!!!! Men vi faar se, mye avhenger av at vi faar en bra pris paa leiligheten vaar!

 

Jeg har termin paa onsdag, har en foelelse av at jeg kommer til aa gaa over termin denne gangen ogsaa :-( men man vet jo aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gratulerer!!

 

La oss finne en dag og møtes hvis det passer! Her må det planlegges litt i forhold til barnevakt for nr 1, men bortsett fra det passer jo det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D må vi få til! Jeg er stort sett ledig på dagtid for barna er jo i barnehagen.

Kanskje vi kan prøve på et treff til uka eller neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke høres bra ut! Jeg tipper jeg har barnevakt til nr 1 på torsdag så for meg kan det være en bra dag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satser vi på torsdag neste uke da(17/6?). Jeg fikk tlfnr til Prikken, så jeg kan sende henne en melding om d passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cask: Gratulerer!!!

 

Tror 17.6 går bra for meg - det blir hyggelig!!

 

I dag er lille frøken allerede 1 måned - det har gått utrolig fort. Hun vokser og legger på seg i rekordfart og er nå over 3 kg :-) Håper alt er bra med dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres bra ut!! Klokken, tja...12?

 

3 kilo!! Gratulerer! Aner ikke hva vekten er her, men hun bruker allerede størrelse 62 så jeg kan bare anta.... Skal på 6 ukers den 18, så det blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det fint :)

Hvor? Jeg kommer ikke på andre steder enn Egon, det er kanskje like greit der? Hvis været er fint kan vi jo sitte ute :)

 

Jeg burde gå dit for nå trenger jeg all trening jeg kan få gitt, men jeg regner med jeg kjører så jeg er klar for andre steder og jeg hvis dere er.

Cask - Speaking of which, jeg sjekket ut kurs på Bryn og det starter ikke før 31.08, men jeg vurderer det seriøst.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tlf fra helsesøster om at jeg hadde fått time den torsdagen kl 13.40. Blir liksom ikke så mye tid før eller etter egentlig? Er d en annen dag som passer? Vi kan jo gjerne møtes på Egon først, trille litt og lunch hjemme hos meg etterpå? Bor ikke langt fra Egon.

Kurs ja. D går sakte med kg mine, så kan nok bli aktuelt for meg også. D funker i alle fall med kurs!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prompen er hos bestefaren sin onsdag til torsdag, men jeg skal på HS onsdag til samme tid så da får jeg egentlig det samme problemet som deg...

Jeg kan jo alltids ta han med en annen dag, men det blir ikke særlig avslappende - for noen av oss...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi bare satse på å møtes på torsdag da? Blir d for tidlig å møtes kl 11?Egon? Jeg må nesten dra ca kl 12.40, for d tar nesten en time å gå til helsestasjonen. Da får vi i alle fall litt tid til å skavle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 passer fint for meg. Kan godt tidligere også hvis dere vil, men nå husker jeg ikke hva Prikkens planer var. Prøvde å sende dere pm, men dere har jo ikke profiler. Vi får utveksle tlf nr på torsdag, det er jo ikke så mye action på denne siden lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har prompeline blitt forkjøla. Jeg er litt usikker på om jeg bør møte dere eller ikke i morgen. Det er ikke så hyggelig å bli smittet når de er så små...

 

Håper en av dere ser dette før i morgen da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...