Gå til innhold

Jeg har vært på ul!!!!


tulla<3sep2010

Anbefalte innlegg

Da har vi vært på ul idag, dro privat på familieklinikken på majorstuen hos jordmor Mille, fantastisk dame!

 

Siden samboeren min er bortreist på jobb når jeg har time på ullevål så dro vi sammen nå! Kommer ikke helt over at det er en baby inni magen! En liten jente:)<3

 

Det var kjempe stas, og alt så bra ut nå:) Det var helt utrolig, og kjæresten bare så lamslått og overlykkelig ut!

 

Det jeg fikk vite var at morkaken lå langt nede, så om den ikke flyttet seg så ble det keisersnitt.. Men det tar vi bare som det kommer:)

 

Det er litt rart å tenke på at den lille på skjermen er i magen min! Hjelpes!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så moro!

 

Hvor langt er du på vei?

 

Jeg var også på ultralyd i dag, og det var helt sprøtt å se at det var sånn liv inni der!

Dessverre kunne ikke forloveden min være med i dag, men han skal være med neste gang.

 

Helt vanvittig følelse - som du beskriver - at det på skjermen faktisk er inni magen!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

svarte deg på 2. tri også.. Men jeg blir så glad av å lese innlegget ditt at jeg må svare en gang til. Skal til Jordmor Mille på tirsdag neste uke, og jeg gleder meg som en liten unge.. er da 14+6!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var helt toppen! jeg betalte 1200kr. Da var vi der vel en 45 min å så og Mille forklarte:) Er 17 uker ca, så foreløpig termin er 1 oktober..

Det er utrolig morro, ser på biledene jeg fikk med når jeg går forbi, blir ganske sjokkert enda over at det er ei lita tulle i magen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...