Gå til innhold

Fødeliste :)


Mamma til snart 3 <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Martin kom til verden på termin dato 16 Mai:) han var 4240 gr og 52 cm lang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom prinsessa vår!!! En dag før termin; 16.mai kl. 14.05. Også ei prinsesse a gitt!!! Nå har vi en av hver :) Hun er 3520 gram, 50 cm lang og selvfølgelig verdens nydeligste!!! Lykkelig!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille tulla mo bestemte seg for å komme nøyaktig to uker før termin. Thilde Mathea kom i en turbofart søndag den 16. mai etter prematur vannavgang over lengre tid (vi tror vannet gikk torsdag). Barn ble tatt med sugekopp trengte litt starthjelp og mor ble klipt og presset ho ut med kun lystgass som lindring, men vi kom oss begge fort. Nå er vi kommet hjem, og gleder oss til tiden fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jo, hun veide 3365 gram, 50 cm lang, og 34 cm rundt hodet. Perfekt lita tulle med de største bollekinna på fødeavdelingenl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i dag 21 mai kom lillegutten vår.. han veide 4022gr, 52 cm og kom 2 dager før termin...

 

så nå har vi 3 stolte storesøstre + lille gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ei jente 12. Mai. Igangsatt. Termin var 20.. Så herlig å være ferdig. Nyt tida alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 12. mai.

Lagt inn 16. mai med svangerskapsforgiftning, og ble satt i gang samme kveld. Det varte og rakk, og 19. mai kl 02.59 kom min lille prinsesse til verden.

Erica Louise veide 3360 gram og var 52 cm lang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde termin 21. mai, men gutten kom natt til 17. mai, og ble en nasjonalgutt :-) He, he..

 

3640 g og 49 cm. Ble ikke den 17. mai feiringen vi hadde planlagt med våre to andre små, men mormor og morfar stilte opp og gjorde dagen flott for dem.. :-) Og jeg er nå lykkelig for at fødselen er overstått, og alt er bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en nydelig flott jente på termin dagen,20 mai.hun var 3050 g og 49 cm.

lykkelig med at fødselen er ferdig og alt er bra:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fekk ein gut 23.mai, på min mens-termin! Han var 4150 g og 53 cm. Kom i full fart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Tyr ble født 21. mai. 13 dager på overtid. Jeg ble satt i gang med 2 modningspiller. Vekt: 2700g, lengde: 49cm, hodeomkrets: 33cm. Fødselen varte i ca 2 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fødte en nyyydelig gutt med akutt keisersnitt 26.mai...han var 4020g og 55 cm lang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en stor og flott gutt den 30. mai, 13 dager på overtid. Han ble født hjemme, veide 4280 gram og var hele 58 cm lang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk vår vakre gutt 8 dager på overtid 25. mai. Han kom til verden med masse svart hår og veide 4595 gram og var 53 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...