Gå til innhold

Noen fra Stavanger, (kanksje så nært som hundvåg eller buøy)???


AnMaPe

Anbefalte innlegg

Jeg har termin i oktober og synes det har vært veldig kjekt å kunne treffe andre BIM'er i tidl svangerskap. Finnes du fra stavanger? Kanskje du finnes du som bor på buøy eller hundvåg også?????

Jeg vil gjerne komme i kontakt med dere :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Sandnes er ikke lagt det :-) Jeg var i BIM "klubb" med mange sandnesfolk sist svangerskap. Kanksje vi kan få til noe om en stund :-)

Vi får se om det kommer flere også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei.

 

Jeg har også termin i oktober. Jeg bor på Storhaug rett før hundvågstunnelen. Er veldig intressert i og komme i kontakt med noen som har kommet like langt som meg.

 

Cecilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt, da er vi tre :-) Bør jo snart finnes noen flere.

Vi kan godt planlegge et treff snart. Gjør jo ikke noe om folk kommer fra hele stavanger/sandnes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her fra desemberklubben :)

Jeg bor på Buøy! Det er jo noen mnd mellom oss mht termin, men ikke store forskjellen når trilleturer står for tur :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde hvert kjempe kjekt. Mamma som fikk meg med på dette, selv er jeg litt sjenert så har bare godt av og komme meg ut og treffe nye folk. Gleder meg, så er garantert med på treff. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, stikker innom fra septemberklubben =)

Vet ikke om det er av interesse for dere, men hadde nettopp et treff for mager fra august til oktober og vi hadde det kjempekoselig.. Garantert at vi skal treffes igjen.. Ingen av oss 7 som møttes var fra hundvåg/buøy, men var hele 17 stykker som ønska å komme i teorien.. Og hvor alle bor vet jeg ikke, men målet var jo å finne noen man klikker med og som kanskje bor i nærområdet.. Hvis dere jenter har lyst til å være med neste gang er dere hjertelige velkomne og jeg kan være flinkere til å skrive på terminsidene også (Er mye på 2.trim forumet).. Vi snakket om å ha neste treff i slutten av juni/beg av juli.. Jo flere jo bedre, så kanskje vi sees =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...