Gå til innhold

Hvor mange april-jenter igjen??


Gjest

Anbefalte innlegg

termin den 19 og er fortsatt like hel..Ingen spesielle tegn på at jenta vil ut, men det hadde jeg ikke med forrige heller så plutselig så er hun her:)

Fødte 5 dager før sist. er mitt tredje barn...så vi får se når hun vil ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 8 dager OVER termin!!!! Og liiiiitt lei kan man si... Igansettelse på mandag, håper h*n kommer før det da. Men fint lite som tyder på det. Føler bare for å pakke ut av baggen og finne på noe helt annet, fødsel og baby virker uoppnåelig akurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dager over ul-termin nå. Begynner å bli litt utolmodig, samt mer og mer bekymret for at det faktisk aldri skal skje noe. Håper jo at jeg skal gå i fødsel av meg selv, tenker at det er mindre risiko for komplikasjoner da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart bare 3 dager til termin....og er ganske utålmodig nå. Forrige kom 6 dager før, så dette føles jo nesten ut som å gå overtid det jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke født.. Termin idag... Når skal det egentlig skje noe??? Vet jeg bare må holde ut men er ikke lett!!! Andre som er skikkelig LEI ??!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Venter fortsatt.. Lei for at det ikke vil starte av seg selv. Hadde termin 26.april, men skal på ullevål til overtidskontroll/ igangsetting. Noen flere som fortsatt venter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...