Flyfly Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Vurderer å leie feriehus i Danmark til sommeren to voksne og to barn på 4 og 6 år. Har sett litt på nettet, men prisene er veldig varierende og så er jeg så usikker på hvilket område som er best å velge..Har ikke vert der siden jeg var bitte liten Noen som er litt bedre kjent som kan foreslå nettsider, områder, evt hva man må regne med å betale..?? Og/eller andre råd og tips Hvilke aktiviteter bør vi få med oss..? Planen er å bli der i to uker Håper noen kan hjelpe oss litt
erteposen + 4 Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Der finnes mange artikkler på nett om danmark som feriested med barn. Vi booka inn hus i danmark for 10 mnd. siden, og vi skal til Sæby. Før har vi alltid reist sør for københavn, men det er vel ikke det mest populære området for nordmenn.
erteposen + 4 Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Noen av de linkene jeg har lagra: http://www.klikk.no/foreldre/article231082.ece Aktiviteter: http://www.siste.no/ferie/article1616638.ece
Gjest Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Ebeltoft er et bra område. Sjekk visitdenmark.dk. Her finner du link til alle feriehusutleierne. Vi har leid gjennom Novasol.
Gjest Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Øst Jylland. Her finner du alle barneparker som Legoland, Regnskogen i Randers, Djurs Sommarland, Kategat senteret osv osv. Her er det flotte sandstrender og ikke så mye vind som på f.eks Vestkysten. Ebeltoft som nevnt over ligger i Øst Jylland og er et fint sted.
ToPrinsesser<3 Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Ebeltoft, Blokhus og Hals er fine steder. Fine veier i Danamrk og relativt korte avstander til Legoland, Aalborg Zoo, Kattegatsenteret og andre fornøyelser :-) novasol.no dancenter.no sologstrand.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå