Gå til innhold

April: Hvor lange er deres 5 åringer?


yooo

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har ei jente som blir 5 år om en uke. Hun er veeeeeldig høy for alderen. Nesten litt bekymret jeg. Målte henne idag og hun er nå 1,20 cm. Mangler 2 cm på kles-str som tilsvarer 7 år, også har hun ikke fyllt 5 enda.

 

Hva er høyden på deres prinsesser/prinser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min prinsesse som fyller 5 år i dag er 111 cm lang. Ble målt nå på morgenen for å se om hun hadde vokst noe mere nå som hun var blitt 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaggu ikke sikker,men er ikke så lenge siden jeg målte han og var vel en plass mellom 106-108 cm, han har seriøst stoppe å vokse,er jeg sikker på :P alle andre er mye høyere enn han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junior har passert 120. Jeg vet ikke med hvor mye. Jeg kan måle han en dag og legge inn her. H&M tøy i 122 er akkurat passe nå. Så passe at jeg synes det er for galt å kjøpe det nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Målte M provisorisk nå (hadde ikke målebånd bare et a4 ark) og hun ligger rett oppunder 120, vil tippe 118-119 hvis ikke jeg bomma helt. 122 er perfekt, men 122-128 er det som blir kjøpt inn siden 110-116 er alt for lite. Hun er på høyde med, og høyere enn flere av de som er skoleklare nå til høsten :o) Satser på at det er genene til hele resten av familien som har slått inn (bare jeg og farmor som er små, resten er over 175 av jentene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...