Gå til innhold

Går man rask ned i vekta av å kaste opp maten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å kaste opp maten,begynt på slanke piller,å går på Noka Dietten.Men,jeg er så glad i mat at jeg spiser mye,så har derfor begynt å kaste opp maten.Men,går man fort ned i vekt av det.

Skrevet

Det blir du fort syk av, ikke minst i hodet.

Skrevet

Det er ikke gitt at man går ned i vekt av å kaste opp maten. Eneste du med nesten sikkerhet kan risikere å oppnå er dårlige tenner pga. syreskader.

Ikke å anbefale!

Skrevet

Neppe, og snart skjønner kroppen din tegninga, og begynner å tviholde på det den får. Altså, du går ikke fort ned i vekt av det.

Skrevet

nei, men du skader magesekken og tennene som nevnt her og får lettere blødninger i fordøyelsesystemet... sier av erfaring.

Skrevet

Mer effektivt å bare kappe av armen din. Like skadelig, om ikke mindre.

Skrevet

Hvorfor lyve..ja, man går fort ned i vekt av å kaste opp maten. Det er bare logisk..men da må man kaste opp til alt er kommet opp og kaste opp innen en halvtime, max en time etter du har spist.

Jeg går ned en kg om dagen sånn..ja, jeg er syk og jeg venter på hjelp. Bulimiker i over ti år.

Skrevet

Du er på vei inn i et rent skjært helvete som heter Bulimi min kjære venn! Begynte med en slankekur for meg også, begynte å kaste opp når jeg følte jeg hadde spist for mye eller "gal" mat.

Det er nå 17 år senere, jeg er 32 år gammel og husker helt ærlig meget lite av de siste 10 årene. Jeg har levd i en rus av mat og oppkast.Tennene mine har store skader og jeg har ikke jobbet på 4 år, jeg har vært i behandling de siste 2 årene, også vært innlagt på Modum Bad.

De fleste med Bulimi er normal/overvektige, så at dette er en god måte å slanke seg på stemmer faktisk ikke!!

Men for all del, hvis det høres fristende ut å bli besatt av Bulimi djevelen-Go ahead, bare vær klar over at det ikke er lett å slutte når man først har begynt.... Det tar over HELE livet ditt, og det å spise & spy betyr tilslutt mer for deg enn familie og venner.

Jeg vet nå hvor sykt det er og vil så gjerne bli frisk! Men denne sykdommen holder så hardt på meg, at det tar årevis å bli frisk!

Bulimi er en farlig og dødelig sykdom! Snu før det er for sent!!

Skrevet

Jeg kan love deg at NÅ er du ille ute!

Man begynner ikke helt plutselig å kaste opp maten uten å være syk i hodet! VÆR FORSIKTIG!!

Man går raskt ned i vekt likevel da, men på verdens mest usunne måte. Og plutselig, stopper fordøyelsen helt opp, og du legger på deg hver gram du spiser!

Det er ikke å anbefale!! !

Skrevet

Ville ikke si at man går fort ned i vekt av å kaste opp maten, ville heller si at man dermed la være å legge på seg ved å kaste opp maten.

Hvis hensikten er å gå ned i vekt, er det bedre å spise veldig lite. Men, hvis du har et dårlig forhold til mat, som jeg, som innimellom spiser noe veldig galt eller alt for mye, er det en grei måte å sørge for at man ikke legger på seg pga det.

Hvis man vil ha en farlig men sikker måte å gå ned i vekt på er amfetaminer mer effektive. For mange år siden var det lov å kjøpe slankepiller som innholdte amfetaminer i det landet jeg kommer fra. Visste ikke selv da at de innholdte amfetaminer. Spiste slankepiller og spiste veldig lite, gikk ned ca 3-5 kilo i uken.

Var helt fantastisk, men nå har i ødelagt forbrenningen min. Nå har jeg utviklet bulimi bare for å holde vekten. Det å gå ned er sikkert bare en drøm. Ond sirkel

Skrevet

Det er veldig slemt gjort å spre metoder som er helsefarlige!

Skrevet

Ja, helt enig! Utrolig lite gjennomtenkt! Som syk selv ville jeg ALDRI delt "tipsene" mine med andre, det er bare lavmål! (

Og trådstarter sitter sikkert å Googler amfetamin slankepiller akkurat nå!)

Man burde ihvertfall være voksen nok til å ikke dele slikt med en som er i faresonen. Det kan virke veldig fristende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...