❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Det går ikke vekk, sel etter mange vask. Har glansemiddel i maskinen. Har prøvd med eddik og glansemiddel rett på glassene. Noen som vet råd???
Gjest irismor Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Legg de i godt varmt zalovann. og la de ligge en god stund. Når det gjelder oppvaskmaskinen så trenger nok den påfylling av salt. Da slipper du det hvite belegget.
sologsommer Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Det kan være "glasspest" da er der ikke noget der hjelper -desværre
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2010 Takker for svar. Zalo vann har jeg prøvd. jeg kan jo prøve med salt, men er lenge siden dette belegget kom og er bare noen glass det kom på. Så er nok en maskin jeg vasket som ble sånn. Hva er glasspest? Noen fler??? Er helt fortvilet, er dyre glass...
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2010 Hmm, er mulig det er glasspest. Urene skygger er vel en god beskrivelse av hvordan de ser ut :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå