Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer med denne?

Har lyst på en liten og lett trille. Skal brukes til asfalttrilling og shopping. Og ferie da ;)

Eller kan du anbefale meg noe annet? Må ha tilnærmet full liggestilling og være liten og lett... :)

Skrevet

som shopping trille er den genial, mye fordi den tar så liten plass!

Men den er ikke super å sove i når ungen er over året, siden du ikke kan ta opp fotstøtta blir dem jo liggende litt ekkelt. Men tror du må over på noe mye større for å finne noe bedre!

Skrevet

Synes de aller fleste trillene er korte i fotstøtten jeg... Om ikke så blir prisen betraktelig høyere.

Men jeg har ikke tenkt å bruke trillen som en sovevogn, men det er greit med liggestilling tilfelle loppa sovner da... Har også en Emmaljunga nå som kan brukes til turer og soving hvis det er behov for det.

Skrevet

Vi har den og er storfornøyde! Jeg klarer til og med å få den ut av bagasjerommet og opp i full stilling med én hånd (Bo på den andre armen). Men vi bruker den kun som shoppingtrille, og han har aldri sovet i den. Er som hun over sier; beina blir sittende ned - men det går vel det og?!

Jeg tror det er vanskelig å finne en liten trille som har alt; både liten og nett, full liggestilling, komfort osv. Du må nok heller finne ut hva som er viktigst for deg.

For oss var det viktig at den tok liten plass og var ok å trille - og det er den :)

Skrevet

Vi hadde med oss denne på Thailandstur, og den var helt super fordi den er så liten og lett. Vi pakket den ned i den medfølgende bag'en, og da fikk vi den med oss inn på flyet. Kjempegreier å ha vognen når vi var på mellomlandings-flyplassen!

I Thailand sov snuppa stort sett i sengen på dagtid, men hun sovnet i trilla på flyplassen på vei tilbake, og det gikk helt greit. Ligger nok ikke like godt som i Emmaljunga'n, men sånn av og til på ferie går det helt fint! :-)

Skrevet

Da jr var baby, var den genial. Men når han bikket 1,5 år - synes jeg den var litt skummel. Tung å manøvrere, siden barnet veier mer da, og vekten er på fremhjulet.

Og jeg var rett for at den skulle velte om han lente seg litt ut av vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...