håpefull *er mamma* Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 ..og oppstart på Crinone. Tre ganger om dagen, som sist. Ihvertfall fram til innsett, så skulle jeg høre med legen da om jeg skal ned til to ganger. Eggene skal opp av fryseren i morgen. Hvis jeg ikke hører noe, er det tegn på at ihvertfall ett har klart seg. Innsett på onsdag, hvis de fortsette å utvikle seg. Nervepirrende dager i vente ;-) Blødningen har stoppet. Bittelitt kom etter u.l, men har stoppet igjen. Har informert Pors om at jeg hadde blødning i helgen, men de ville fortsette siden det er slik jeg er. Jeg håper og tror allikevel at det er best om de holder seg borte. Men det spørs vel ;-S
mammasgull Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Så bra du er godt i gang, kjempeflott! Hvordan var slimhinna? Godt å høre at blødningene har trukket seg tilbake, så nå får du nok snart en skikkelig isklump i magen
håpefull *er mamma* Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2010 Slimhinna hadde 3 lag, og var 7,6 mm. Dag 11 idag. Den har vært på 10 og 11 mm ved tidligere forsøk. Slik den var idag er visst bra det også. De har visst senket kravene noe ift krav til tykkelse, og det må jo bety at det går bra det også. Jeg vil jo at den skal være tykkere, men den har jo fortsatt etpar dager å utvikle seg videre på. Hvor mye var din på, og hvilken dag tok du ul? Så nå forguder jeg hver en blødningsfri dag ;-D Både før og etter innsett. Måtte det vare!! Håper jeg har TO isklumper i magen om etpar døgn ;-)
mammasgull Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 JA, det håper JEG også, at du får to isklumper snart. Nå skal de jo snart ut til varmen og dele seg flott videre, så magen din kan gjøre siste fisnish Min slimhinne var på 8,5mm, jeg hadde UL på dag 9, og innsett på dag 12.. Men alt over 7 er jo bra.., ingen fare med det! Dette blir knall.., får håpe eggene våres er like våryre som meg
håpefull *er mamma* Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2010 Godt å høre at det er bra, men vil gjerne ha den litt tykkere. Nå husker jeg ikke, men tar de mål av slimhinna ved innsett også? Tror ikke det.. Når var det du hadde innsett? Hvilken rd er du på? Hyggelig å følge noen :-) Hvilken progesteronstøtte tar du? Jeg tar Crinone. Skulle jo fortsette med Progynova. Blir sånn passe uggen av den, kan du si. Håper det er verdt det ;-) Hadde du noe bivirkninger av denne? I tillegg så har jeg jo hatt litt blødning, kanskje litt "hormonell", og hatt litt stikkinger i underlivet..
håpefull *er mamma* Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2010 ..føler meg også oppblåst. Litt luft og løs i magen.. Ganske mange bivirkninger, når jeg tenker etter, men ikke så veldig kraftige..
mammasgull Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Javisst er det godt å ha noen å følge, det er ikke så mange andre som forstår, og virkelig skjønner hva en går gjennom. Dere er verdt intet annet enn gull for min del Tar Crinone her også, er oppblåst, og noe helt sinnsykt ømme pupper. Det har jeg hver gang, men denne gangen er det skikkelig ille. Ellers er det ikke så mye. Denne gangen er det veldig lite crinonerester som kommer ut. Det reagerer jeg litt på, tidligere har det kommet ut klumper med jevne mellomrom, nå er det så og si ingenting. Det er liksom bare som alt bare samler seg opp inni der. ( har kjent etter ) hihi...
mammasgull Skrevet 15. mars 2010 #8 Skrevet 15. mars 2010 Glemte å si det, men hadde innsett på fredag som var, og er på rugedag 3 i dag. 3 og en halv.. hehe
mammasgull Skrevet 16. mars 2010 #10 Skrevet 16. mars 2010 Ønsker deg veldig masse lykke til i morgen, krysser alt jeg har for flott deling, og 2 egg tilbake
håpefull *er mamma* Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 17. mars 2010 Gikk dritt ;-( Vet ikke hvor mange som overlevde opptiningen, men ihvertfall ingen av dem utviklet seg videre, som de skulle ;-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå