*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Hadde mensen den 28/2. Varte i 4-5 dager med vanlig blødning. Så gikk det over til litt brunnlig utflod. Og nå er det av og til litt vanlig blod på papiret. Så jeg går med bind hele tiden, i tilfelle. (Vil jo ikke at det skal gå igjennom buksa) Er redd for at det er noe galt!"!!!!! Takker for svar
Gurine og gulla Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Heisann:) Ikke noe å vere redd for.. er vist like vanlig å blø som å ikke blø, når man går på hormonene og sprøytene:) Så du kan bare ta det med ro:) Kan jo sef ta en telefon med til legen, men er som sagt vanlig å blø Lykke til videre i behandlingen:)
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2010 Tusen takk for svar. synes og ha hørt at det er vanlig å blø,men var ikke sikker. Takk i like måte
håpefull *er mamma* Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Er det virkelig sant? ..at det er vanlig å blø, når man går på hormoner? Jeg har ikke pleid å blø når jeg har gått på Menopur, men har gjort det når jeg har gått på Crinone. Nå er jeg igang med fryseforsøk, og har begynt å blø når jeg går på Progynova.
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2010 Jeg går på puregon... Er det andre som vet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå