Gå til innhold

Påmelding Bim-treff Fryd, Lillestrøm onsdag 17.03 kl. 11.30


Gravid første gang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Will try!! Men dere og onsdag til det tidspunktet altså!! Tar f**** meg ikke hensyn til oss som fortsatt krabber oss noen skarve timer på jobbi uka liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fritt frem å legge ut treff på akkurat hvilken dag og tidspkt man vil Kab ;p Uansett er det vel alltid noen det ikke passer for, samme hvilken dag man velger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne krabba på jobb, hver dag, hele dagen, men sånn er det ikke.

Du er heldig som klarer å jobbe, Kab.

 

Mitt inntrykk er at det er mange som kan på onsdager til det tidspunktet. Vi har vel møttes 7-8 stk ganske regelmessig nå i flere uker, så håper du får til å komme Kab:)

Og selv om vi er flere som har møttes en stund, er gravide som ikke har vært med tidligere også hjertelig velkomne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, for all del så må dere legge ut treff når dere ønsker. Men dere som er 100% sykmeldte, kan dere virkelig ingen annen dag enn onsdag?

Ja, er superheldig som klarer å jobbe, og hvorfor skulle jeg ikke ville det!

 

Ha et hyggelig treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det kunne vi sikkert, men vi har hatt onsdag som fast dag veldig lenge nå.

 

Og for oss som går hjemme betyr det en del å ha noe (les:denne) regelmessighet i uka for å få tiden til å gå, rett og slett.

 

Dessuten er onsdag midt i uka, så uka blir ikke så lang, to dager før og to dager etter treff. Dette er min personlige mening da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, helt greit det! Bare det at jeg kan ikke komme bare... men ikke tenkt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kab: Hvis du tok innlegget mitt som kritikk (det med at du er heldig som kan jobbe), så var ikke det min intensjon.

 

Når det gjelder spørsmålet ditt om vi ikke kan andre dager, så kan jeg bare snakke for meg selv. For meg passer onsdager aller best. Jeg har div. behandlinger og lege/jordmor-besøk som fast legges til bestemte dager i uka (pga lege/jordmors praksis). Onsdager er den ene dagen hvor det ikke er noe sånt. Jeg orker faktisk ikke så veldig mye mer enn korte turer vekk fra lenestolen min hjemme pr dag.

Jeg ser frem til treffene og har vært veldig glad for at det har vært lagt til en fast dag i uka, for meg har det vært og er forutsigbart og noe jeg gleder meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ingenting som kritikk. Er da ikke så hårshår..(er det sånn det skrives? tror aldri jeg har skrevet det ordet før)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer, -med fødselsforbehold! Hi hi

 

Godt å ha noe fastsatt å se frem emot i disse ovisse tider.

 

Emelie

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer.

 

Synes også det er fint at disse treffene er på en fast tid, er så mye lettere å planlegge lege, jm, fysio, sykehus timer da - og mange av disse blir jo også rutine etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også, -med fødselsforbehold...

Har du begynnt å merke noe, Emelie? Her kommer magekrampene stadig oftere, men jeg har jo ikke gjort dette før, så jeg vet ikke helt hva jeg skal vente på heller ;)

 

Hilde-Emilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre lillebror bestemme seg for å plutselig komme, så kommer jeg på treff. Mener å huske at noen skrev at det var god kake på Fryd? (Og et kakemonster som meg sier aldri nei til det)

 

Fryd ligger forresten på torget, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nej, her skjer det ingenting...

Tror på vad jordmor sa, du VET når det er igang på riktig! Så jag venter pent.

 

Spennende å se om vi ses på onsdag da!

 

Emelie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa nå og fra at onsdag var en ukul dag som fast dag. Og dette lenge før det var mange på treff;) Nå er det samme for takler ikke svømming lenger, men mange treff har da utgått.

 

HÅRSÅR! Sår i håret liksom..hehe (hva er shår?)

 

Meeeen skakke innvolvere meg oppi dager. Jeg har nå for meg selv da bare valgt å la være treff så får det bli med det.

 

 

Ang nå onsdag. Og påmelding. Jeg vet rett og slett ikke. Jeg er billøs og vet ikke når delen er ferdig byttet. Klarer ike gå frem og tilbake til buss, så ingen bil intet treff. Men har jeg bil så kommer jeg nok en tur:) Såååå...pleer være GOD plass på Fryd så trur itte det blir noe problem. Ellers kan jeg snakke høyt fra nabobordet jeg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler av jordmor* jeg var overbevist om at jeg skulle bli sendt hjem da vi dro til sykehuset sist - 4 timer før han kom ut... Det skal jo ta så lang tid med den første. Joda, jeg skjønte at det var rier - etter noen timer altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg også skal slenge meg med i morgen! Er sykemeldt/har hjemmekontor på onsdager for tiden, og lunsj må man jo ha :) Har termin 8. juni (venter nr. 2) så er ikke fullt så høygravid som de fleste her på tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hjemme idag, ingen baby på gang men bara veldig sliten.

Sover så dårligt om natten...

 

Kos dere!

 

Emelie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...