Gå til innhold

Oslo-mammaer: På tide å søke fødeplass!


engel81 - g08, g10

Anbefalte innlegg

Var hos legen i dag, og har søkt om fødeplass på Ullevål. Legen mente at for å være sikret plass på Ullevål bør man søke før uke 8! Vil man til Rikshospitalet må man nesten være enda raskere... Jeg fødte på Ullevål forrige gang og var veldig fornøyd, de som jobber der er fantastiske!

 

Kan jo være alle andre har tenkt på dette av seg selv, men tenkte det kunne være greit å nevne likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alt fått plass på Ullevål! Var hos lege forrige uke, og fikk brev denne uka, så det gikk ganske fort. Fødte også på Ullevål sist, og var veldig fornøyd. Kunne imidlertid tenke meg å prøve ABC denne gangen, så sendte søknad dit på mail i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen en e-post adresse til ullevål man kan sende en søknad til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke til første legekontroll før neste uke...er da 10 + 4 ...det blir jo for sent det! Kan man søke fødeplass selv? hvordan går man i såfall frem?

 

Var på Ullevål sist og har lyst til det nå også...forrige gang var det ikke noe problem å få plass,. men da ble det søkt om plass da jeg var veldig kort på vei..(trodde jeg var lenger pga ustabil syklus..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke om man kan søke fødeplass selv. Legen hadde et eget skjema som hun skulle sende inn. Du kan jo ringe enten fastlegen eller direkte til Ullevål og spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riksen kan man i hvert fall søke selv.. det gjorde jeg rundt 8 uker sist.. og fikk plass!

 

sendte bare en epost til [email protected]

 

Men skulle gjerne hatt epost adressen til ullevål hvis noen har den.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...