Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært på åpen barnehage i Oslo, og må bare applaudere dette tilbudet. Der er det mange barn å leke med, masse leker, sklier, klatrestativ osv. For foreldrene er det mange å be om råd fra.

Selv har jeg en barselgruppe som ikke treffes så ofte, derfor var dette tilbudet helt genialt for oss. Har en svært aktiv gutt på 6 mnd, og han storkoser seg med mange barn og "nye" leker. Etter den første gangen vi var der, sov han 3 timer etterpå.

Måtte bare sende tipset videre til alle som måtte ha behov.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra hvilken alder er det etter din erfaring greit å gå på åpen barnehage? Babyene leker jo ikke akkurat med andre eller har overdreven interesse av andre babyer de første par månedene...

Skrevet

Vi har også åpen barnehage her på helsestasjonen. Gleder meg til vi skal begynne å gå der, men tror en på 3 måneder er for liten. Var det så små der du var?

Skrevet

Hei. Bor selv i oslo. Hvordan finner man ut av hvor de åpne barnehagene er?

Skrevet

Vi var der første gang når han var 5,5 mnd. Min er ganske aktiv, og begynte å krype når han var 5, så han hadde stor glede av å være der. Det er liten vits før de er glade i å ligge på magen, vil jeg si. Først da kan de se de andre og ha glede av det. Tror også de kanskje blir litt stimulert av å se andre krype, krabbe osv.

Skrevet

Tror de minste barna var rundt 5-6 mnd.

Vet ikke hvor det finnes en oversikt over åpne barnehager, men hvis du googler "åpen barnehage oslo" kommer det mange listet opp.

Skrevet

Har tenkt på dette. Skal søke å se om jeg finner en her i oslo

Skrevet

Vi har vært i åpen barnehage både på Oppsal og Bøler

Skrevet

Det er viktig å huske på at når det gjelder de kommunale åpne barnehagene, så er det kun for folk som er bosatt i den bydelen den åpne barnehagen ligger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...