AnnMari79 Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Vi har vært på åpen barnehage i Oslo, og må bare applaudere dette tilbudet. Der er det mange barn å leke med, masse leker, sklier, klatrestativ osv. For foreldrene er det mange å be om råd fra. Selv har jeg en barselgruppe som ikke treffes så ofte, derfor var dette tilbudet helt genialt for oss. Har en svært aktiv gutt på 6 mnd, og han storkoser seg med mange barn og "nye" leker. Etter den første gangen vi var der, sov han 3 timer etterpå. Måtte bare sende tipset videre til alle som måtte ha behov.
SagflisiHåret Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Fra hvilken alder er det etter din erfaring greit å gå på åpen barnehage? Babyene leker jo ikke akkurat med andre eller har overdreven interesse av andre babyer de første par månedene...
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Vi har også åpen barnehage her på helsestasjonen. Gleder meg til vi skal begynne å gå der, men tror en på 3 måneder er for liten. Var det så små der du var?
septbaby09 Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Hei. Bor selv i oslo. Hvordan finner man ut av hvor de åpne barnehagene er?
AnnMari79 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2010 Vi var der første gang når han var 5,5 mnd. Min er ganske aktiv, og begynte å krype når han var 5, så han hadde stor glede av å være der. Det er liten vits før de er glade i å ligge på magen, vil jeg si. Først da kan de se de andre og ha glede av det. Tror også de kanskje blir litt stimulert av å se andre krype, krabbe osv.
AnnMari79 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2010 Tror de minste barna var rundt 5-6 mnd. Vet ikke hvor det finnes en oversikt over åpne barnehager, men hvis du googler "åpen barnehage oslo" kommer det mange listet opp.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Har tenkt på dette. Skal søke å se om jeg finner en her i oslo
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Vi har vært i åpen barnehage både på Oppsal og Bøler
Collette Skrevet 3. mars 2010 #9 Skrevet 3. mars 2010 Det er viktig å huske på at når det gjelder de kommunale åpne barnehagene, så er det kun for folk som er bosatt i den bydelen den åpne barnehagen ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå