Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Hadde bekkenløsning mot slutten av forrige svangerskap. Har IKM i morgen, og har hatt samme type smerte de to siste dagene (vondt i halebeinet og området rundt). Er det mulig å komme så tidlig? (Hvis jeg i det hele tatt er gravid da) Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Jeg pleier merke bekkenløsningen innimellom når mensen kommer.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Ja, det hadde jeg. Kjente det skikkelig på en lang gåtur, og var egentlig ikke i tvil om at jeg var gravid da. Men ikke bli helt bekymret for at dette skal prege svangerskapet enda. Hos meg ble faktisk bekkenet bedre utover i 2. trimester igjen, og nå på slutten har jeg ikke på langt nær så store problemer som i forrige svangerskap. Vet forresten om flere som har hatt bekkensmerter som et sikkert første tegn på graviditet.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Tusen takk for svar:-) Da er det bare å teste i morgen og satse på at det ikke blir så ille resten av svangerskapet. Har selv aldri merket bekkensmerter før mensen før, så tviler på at det er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå