Gå til innhold

Bim-treff Lillestrøm torsdag 4. mars 11:30 på Egon


Timothy`s moster med 2 prinser

Anbefalte innlegg

Meld deg på til treff her:)

 

Jeg bestiller bord onsdag 3. mars.

 

Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg endelig begynt permisjon, så regner med at jeg dukker opp! (Mamma'n min har spådd at jeg skal føde den dagen, men hun bruker ikke å være så treffsikker...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag! "Bestiller bord onsdag" betyr bare "meldt deg på innen onsdag- ellers får du ståplass;P"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei, nå holdt jeg onsdagen fri og bestilte fysio på torsdag... :(

Får høre om jeg kan bytte igjen... hihi, hun må tro jeg er rimelig svimete - ammetåke på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei ånei! Håper du får flyttet timen!

 

Blir helt i surr dette her når vi brått skal treffes på en annen dag. Men det var en del som ikke kunne på onsdagen så da fant vi ut at vi skulle sette opp neste ukes treff på en torsdag. Men etter det- kanskje tilbake til onsdag? Er så fin dag, midt i uken og alt;)

 

Håper vi sees da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg sa jo at det passet på tirsdager ikke torsdager ;) Jeg jobber 4 timer på mandager, onsdager og torsdager, så tidlig lunsjtreff kl 11.30 rekker jeg ikke. Hadde det vært 12.30 hadde jeg rukket det :)

 

Jeje, får se om jeg har mer flaks neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå trodde det var bare onsdag som var en dum dag jeg ;) Var flere det ikke passet for tirsdag, derfor ble det ikke da ;o)

Du kan jo komme 1230 da, vi sitter der enda da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjada, og vi kan spise i flere omganger vi;)

 

Var der til litt over 1400 sist- var vi ikke?

 

Håper du får til å komme da Kab!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

 

er det "lov" til å melde seg på for en som ikke har vært med på treffene deres tidligere? :) Hadde vært hyggelig å bli kjent med nye folk - og siden jeg er sykmeldt for tiden er det supert med litt sosial omgang på formiddagen annet enn TV'en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig "endelig min tur", bare å komme. Er stadig nye ansikter med, det er bare koselig.

 

Kab&jenny, håper du får til å ta deg en tur. Som flere har vært inne på, så sitter vi en stund, det blir bare lengre og lengre :) noe som er veldig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er jente altså Kab:) Ikke så oppdatert for tiden jeg.

 

Ja altså nå har jeg kryddet av for onsdagen jeg da!! (og uten å sjekke på treffsidene først..hehe)

 

Tror da jeg kan torsdag og. Orker ikke stå så får melde meg på, Ellers kunne jeg bare satt meg ved bordet ved siden av jeg altså.

 

Egon ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Molait! Jeg skal sørge for at du får en ekstra god stol, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke gode stoler på Egons. Eller de er greie, men ikke som høygravid. Med mindre det har blitt byttet ut da. Men har sofaer og de:D

 

Er det reserv under a? Timmy, ditt navn eller bim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan du lure på!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*bim*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaaaan være jeg hadde kjent igjen et par stk av dere da;) Eller har du blitt så tjukkebolla at jeg hadde gått rett forbi tror du?

 

Det har jeg!:( hipp hurra for vann.

 

Jepp får dra på terff og trøkke mer mat i trynet-blir bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...