Gå til innhold

Hvorfor vaske rundt huset før babyen kommer?


LadyPink

Anbefalte innlegg

Jeg er i et innlegg under her at flere skal vaske rundt huset og leie vaskehjelp.. hvorfor nå? Det er ikke ment som kritikk altså.. Jeg ønsker også at hjemmet skal være rent og skinnende til vi kommer hjem fra sykehuset så jeg slipper å tenke på å vaske de første dagene. Men er det ikke bedre å spare energien slik at ikke babyen kommer før tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nå ikke babyen kommer noe før tiden om jeg vasker til jeg blir skrukkete :)

 

Men jeg skal ikke hverken rundvaske eller leie vaskehjelp eller noe. Håper ting er godt ryddig og at støv er tørket, badet rent og gulvene ok støvfrie slik at vi har litt ryddighet å rote i, men noe mer enn normalt rent gidder jeg ikke forholde meg til. Tror babyen gir blanke for å si det slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel som du sier for å slippe å tenke på det (ikke att jeg tror man gjør det uasett:P) de første dagene etter man kommer hjem,

 

jeg har vaskehjelp en gang i uka til vanlig, så jeg kommer nok til å be henne ta litt ekstra rett rundt termin. men ellers er jeg av typen som er fryktelig lat når det kommer til vasking(derfor vaskehjelp;) hihi) så hadde jeg ikke hatt henne hadde jeg nok driiiiti i det og bare slappa av;P

 

men det kan jo selvfølgelig få de siste trege ukene til å gå bitte litt fortere oxo da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ingen rundvask, men vasker unna litt klær, skal ellers ha normal rengjøring.

Ellers legger jeg opptil at gubben tørker over gulva før vi kommer hjem, om det trengs.

 

Babyen tenker ikke noe på hvor flink mamma har vært til å vaske,

men godt å ikke ha så mye ekstra rett etter hjemkomsten,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller det tids fordriv. + at jeg har astma og syns det er et fint dytt til å orke å vaske for å forbedre min astma. Men så bor jeg hjemme med mamma og har kun soveromme mitt og en stue å vaske. Også holder jeg på å gå igjenom "noen" kasser for å kaste ting jeg ikke vil ha og sette kassene på loftet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...