Gå til innhold

Hva får dere, julimammaer, jente eller gutt?


Mamma's Magic

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi får to jenter :)

 

Og synes det er så morsomt at tanta til kjæresten min nå strikker to Marius-gensere til de i hvitt og blått. Alle familiemedlemmene der i gården har visst blitt innviet med Marius-genser...hehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får en gutt): Har en gutt på to år fra før så lillegutt kommer til å arve mange klær fra sin storebror, men klarer nok ikke å dy meg til å kjøpe noe nytt........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ei datter i magen <3 Og vi og storebror e kjempegla.Denne gang som sist måtte UL feires med litt babyklærshopping.. rosa denne gang.

va så sikker på min magefølelse at jeg hadde faktiskt kjøpt en nyydelig rosa kjole før UL også. Slapp å bytte den ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vet vi ikke, de har ikke klsrt å se. Det er en sjenert baby som kniper igjen bena hvertfall, så dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutt...og jente...tvillinger her , så en snopp og to streker på jenta. Har ei datter fra før ,så har klær og leker til henne, godt å få brukt opp igjen noe av det, har jo så mye fint som var lite brukt, bunad og kjoler o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en jente fra før, får gutt denne gangen...blir kjekt med en av hver...terminen ble også satt fram til 5.juli=0)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 22uker på vei, og jeg venter en gutt og en jente :)

Blir kjempe stas det :) Men sliter litt med navnevalg.. Hehe.. Men uansett, så måtte jo jeg også ut å handle litt, men prøver ta det litt med ro. Det er jo sååååå MYe fint til de små trollene :) Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutt nr 3 i magen på oss:)

Guttane gleder seg til å få en lillebror:)

Vi har gitt bort alt babytøyet så har blitt endel shopping på oss også:) de trenger jo ikke SÅ mye klær- hadde altfor mye til de to første:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hemmelighetsfull baby i magen! Første UL i uke 12, lå navlestrengen mellom beina og i dag, uke 20, gjemte den seg først litt bort for deretter å legge armen mellom beina...

Men jeg gir meg ikke, er så nysgjerrig, så jeg skal til UL 3D på torsdag, så vi får satse på at alle gode ting er tre;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi klarte å holde oss på UL, så vi vet ikke hva vi får. Er veldig spennende....men kanskje ikke så praktisk. Ser på det som økonomisparende, ellers hadde jeg velg shoppa meg i hjæl!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...