Gå til innhold

Hva får dere, julimammaer, jente eller gutt?


Mamma's Magic

Anbefalte innlegg

Ordinær ul på tirsdag viste at vi får ei lita jente:) Fantastisk stas, gleder meg sååååå!!! Dro så og si rett ut og begynte å handle litt rosa, men har det i bakhodet at det selvfølgelig KAN være en liten gutt... Men satser på at det er jente, siden det var det vi fikk beskjed om:)

Jeg er 19+0 i dag, 149 dager til termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært på 2 ul, og de klarte ikke å se på noen av dem hva det var. Så vi får ikke vite det før den lille kommer ut, om ikke vi av en eller annen grunn får en ul til der den lille vil vise seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me venter ein liten gut, har handla ein del blått no ja=) Er i veke 22 no og har ein gut på 8 og ei jente på 5, så blir gøy med ein liten gut igjen, lenge siden sist=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt <3 ingen tvil om det. Gikk completely bananas på små blåe gutteklær etterpå, til mannens store fortvilelse :D Svigermor er strikkoman og overlykkelig over å vite hvilken farge hun skal strikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får en liten jente. Har en jente på 3 og en gutt på halvannet fra før. Har så mange fine jenteklær fra førstemann som nesten ikke er brukt, så synes det er artig med jente. Synes også det er morsommere og lettere med jentenavn. Men det hadde vært gøy med gutt også - kunne jo blitt et radarpar med han på halvannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så gøy da, jenter:) Gratulerer til alle sammen! Føler at det skal bli en kjempefin tid fremover. Utfordringen er bare å ikke shoppe seg helt bort... Men det er jo så morro!! Mannen er helt oppgitt allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...